×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۴  .::.   برابر با : Friday, 25 April , 2025  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
گفت‌وگوی بی‌واسطه مسئولان نهاد ناظر و ذینفعان صنعت بیمه راهگشا خواهد بود

 

به گزارش از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، پرویز خوشکلام خسروشاهی با حضور در نمایندگی چند شرکت بیمه در استان همدان از مسائل و مشکلات آنان آگاه شد.

 

بر اساس این گزارش، نمایندگی بیمه‌های پاسارگاد، دانا، آسیا، ایران و دی در فضایی صمیمانه، میزبان رئیس کل بیمه مرکزی و هیأت همراه بودند.

 

نمایندگان شرکت‌های بیمه در این دیدار ابهامات، مشکلات، گلایه‌ها و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند و رئیس کل بیمه مرکزی نیز به طرح پاسخ و رفع ابهامات پرداخت.

 

دشواری رقابت نمایندگان با استارت‌آپ‌ها به دلیل تخلفات آنان، مشکلات تقسیط حق بیمه، نارضایتی از افزایش نرخ مازاد خسارت بیمه شخص ثالث، طولانی‌شدن روند پرداخت خسارت، تأخیر چند ماهه پرداخت هزینه‌های درمان از مهمترین موضوعاتی بود که در این بازدیدهای سرزده مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.