- نویسنده : سیمای اقتصادی
- 14 آوریل 2025
- کد خبر 105975
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علیاصغر کمالیزاده، شهردار این منطقه، با اشاره به اهمیت سامانه ۱۳۷+ بهعنوان پل ارتباطی میان شهروندان و شهرداری، گفت: سامانه ۱۳۷ یکی از ابزارهای مهم خدمترسانی به مردم است که به صورت شبانهروزی آماده دریافت درخواستها، انتقادات و پیشنهادهای شهروندان بوده و پاسخگویی به نیازهای آنان را در اولویت برنامههای خود قرار داده است.
وی افزود: این سامانه با پیگیری مستمر و دقیق پیامهای ثبتشده، تلاش میکند در کوتاهترین زمان ممکن مشکلات مطرحشده را رفع کند. همکاران من در منطقه ۴ با همراهی و همدلی تمام سعی دارند خواستههای مردم را عملیاتی کرده و در جهت بهبود کیفیت زندگی شهروندان، گامهای مؤثرتری بردارند.
شهردار منطقه ۴ در ادامه اظهار کرد: رضایت شهروندان و جلب اعتماد آنها، از اولویتهای مدیریت شهری است. بر همین اساس، گزارشهای سامانه ۱۳۷ بهدقت بررسی شده و نتایج پیگیریها به شهروندان اعلام میشود. روند رسیدگی به پیامها نیز با شفافیت کامل دنبال خواهد شد.
کمالیزاده در پایان تأکید کرد: همراهی و تعامل شهروندان با واحد مدیریت شهری، بهویژه از طریق سامانه ۱۳۷، بهترین فرصت برای مدیریت شهری است تا بتواند نیازهای واقعی مردم را شناسایی کرده و در راستای تحقق برنامهها و ارائه خدمات بهتر گام بردارد.
این گزارش میافزاید سامانه ۱۳۷ شهرداری منطقه ۴ همچنان به عنوان یکی از ابزارهای اصلی مشارکت مردم، آماده دریافت درخواستها و شکایات شهروندان عزیز منطقه است.
https://simayeeghtesadi.ir/?p=105975