×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ آذر , ۱۴۰۴  .::.   برابر با : Saturday, 6 December , 2025  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
منافع شبکه فروش در راستای تامین منافع شرکت است

به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، مجتبی حیدری، مدیرعامل بیمه­ آسیا با تصریح این موضوع که یکی از هدف گذاری های سال ۱۴۰۴ ، همراستا کردن منافع نمایندگان با منافع شرکت است، اظهار داشت: اگر ما آیین­نامه، بخش­نامه، استراتژی و دستورالعمل­ منافع شبکه فروش را در جهت منافع شرکت قرار دهیم، می توانیم بگوییم که موفق شده­ایم.

مدیرعامل بیمه­آسیا افزود: طرح ها و ایده­های جدیدی برای شبکه فروش در دستور کار قرار گرفته و مواردی از قبیل تقویت نمایندگان فعال و برگزاری جشنواره های فروش در برنامه های سال ۱۴۰۴ اجرا خواهند شد.

مدیرعامل بیمه­آسیا با بیان این نکته که در سال ۱۴۰۴ با طراحی محصولات جدید، اجرای برنامه های تبلیغاتی و اطلاع رسانی توسط مدیریت روابط عمومی و بسترسازی زیرساخت های نوین در مدیریت فناوری اطلاعات، همچنین برگزاری دوره های تخصصی و مستمر آموزشی، اظهار داشت: در راستای بهبود ترکیب پرتفوی، کشف بازارهای جدید، افزایش سرعت، دقت و کیفیت ارائه خدمات و در نهایت سودآوری شرکت گام های مهمی برخواهیم داشت.

هوشنگ فتاح، عضو هیأت مدیره و مشاور عالی مدیرعامل در امور اجرایی با اشاره به ضرورت بررسی وضعیت کلی صنعت بیمه کشور گفت: بخشی از معضلات شبکه فروش ناشی از مسائل خارج از صنعت بیمه است، بنابراین می­بایستی برای حل آنها، کلیه ابعاد یک بنگاه اقتصادی لحاظ شود.

در ادامه این جلسه، مشکلات شبکه فروش بررسی و راهکارهای مناسب با آن ارائه شد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.