×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ آذر , ۱۴۰۴  .::.   برابر با : Friday, 5 December , 2025  .::.  اخبار منتشر شده : 28 خبر
لزوم ثبت اقامتگاه مشتریان در سامانه املاک و اسکان برای افتتاح حساب بانک آینده

به گزارش روابط عمومی بانک آینده؛  ثبت اقامتگاه اصلی مشتریان در سامانه املاک و اسکان کشور به‌منظور تسهیل فرایندهای بانکی هم‌چون: افتتاح حساب، صدور دسته‌چک و نظایر آن در بانک آینده در دستورکار این بانک، قرار دارد. این رویکرد دیجیتالی، این امکان را برای بانک فراهم می‌سازد تا ضمن به‌روزرسانی دقیق اطلاعات مشتریان، خدمات خود را به‌گونه‌ای مطمئن و کارآمد، ارائه دهد.

در همین راستا، یادآور می‌شود؛ به زودی شعب بانک آینده مکلف‌‌ خواهند بود؛ پیش از ارائه خدماتی نظیر: افتتاح حساب، صدور دسته‌چک، اعطای انواع تسهیلات، قبول تعهدات و اعطای ابزار پرداخت و پذیرش، نسبت به تطابق شناسه (کد)پستی اظهار شده توسط مشتری با شناسه (کد) پستی ثبت شده در سامانه املاک و اسکان کشور، اقدام نمایند. لذا ضروری است؛ مشتریان گرامی بانک آینده هر چه زودتر نسبت به ثبت اطلاعات اقامتگاه خود در سامانه املاک و اسکان اقدام نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.