گروه : اقتصادی / بانک و بیمه
- نویسنده : سیمای اقتصادی
- 30 جولای 2025
- کد خبر 117916
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این نشست، موضوعات فنی، چالشها و راهکارهای بهبود ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی مورد بررسی قرار گرفت و اعضای ستاد به سؤالات مطرحشده پاسخ دادند.
بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران در این جلسه با تأکید بر اهمیت حفظ اعتماد عمومی، گفت: عملکرد دقیق و درست کارکنان موجب ارتقاء انتظارات از بانک میشود؛ بنابراین لازم است با مدیریت شایسته، خدمات فروش ارز اربعین در شعب و باجه های بانکی روستایی به نحو احسن ارائه تا ضمن تحقق اهداف،سازمانی ، انسانی و اخلاقی، منافع مشترک نیز تأمین شود.
وی با اشاره به جایگاه ویژه «جهاد تبیین» در رویکردهای بانک، افزود: این موضوع بهصورت جدی در دستور کار قرار دارد و با هدف توزیع شایسته ارز اربعین، کارگروههای تخصصی با رویکرد فنی فعالیتها را دنبال تا رضایت عمومی، جلب شود .
https://simayeeghtesadi.ir/?p=117916










