- نویسنده : سیمای اقتصادی
- 13 آگوست 2025
- کد خبر 119748
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، موسوی با تأکید بر اهمیت پاسخگویی دقیق و بهموقع گفت: رسیدگی کمی و کیفی به درخواستهای شهروندان در سامانه ۱۳۷ پلاس باید در اولویت مدیریت شهری قرار گیرد تا رضایتمندی کامل شهروندان حاصل شود.
در این برنامه، ضمن ارائه گزارش از روند رسیدگی پیامهای هر حوزه تخصصی، موضوعات و چالشهای موجود بررسی و راهکارهایی برای ارتقاء کیفیت پاسخگویی و بهبود فرآیند خدماترسانی مطرح شد.
اجرای این طرح بخشی از رویکرد تعاملی شهرداری منطقه ۴ برای تقویت ارتباط دوسویه با شهروندان و بهبود مداوم خدمات شهری به شمار میآید..
https://simayeeghtesadi.ir/?p=119748










