- نویسنده : سیمای اقتصادی
- 18 آگوست 2025
- کد خبر 120455
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
?فولاد، صنعتی آببر نیست و به اشتباه از آن بهعنوان صنعت آببر یاد میکنند. شرکتها باید بیشترین تابآوری را در بالادست داشته باشند. هلدینگهای بزرگ دیگر نباید تکرشتهای کار کنند و باید بتوانند سبد خود را متنوع کنند. بازاریابی بینالمللی نکته مهمی در صنعت فولاد کشور است، همچنین فرهنگ کار تیمی در کشور باید تقویت شود و شرکتهای بزرگ باید همگرایی داشته باشند.
?ستاد فولاد دوباره شکل گرفته و تصمیمات جسورانهای در آن گرفته میشود؛ بر تأمين مالی باید بیشتر کار شود و همه آنچه یاد شد را نیروی انسانی انجام میدهد اما آموزش نیروی انسانی سالهاست که به روز نشده است. متأسفانه در محیط زیست نگاه صفر و یک داریم؛ همافزایی بخش خصوصی و دولتی اهمیت زیادی دارد و هر کجا به بخش خصوصی واقعی اعتماد شد، این اعتماد مثمر ثمر بوده است.










