- نویسنده : رویداد آنلاین
- 14 سپتامبر 2020
- کد خبر 12105
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش “سیمای اقتصادی” علی طهماسبی، مدیر روابط عمومی با اشاره به نقش و اهمیت تبلیغات محیطی در انتقال مفاهیم آموزشی گفت: روابط عمومی منطقه در راستای رسالت های خود در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی مناسب از اقدامات و خدمات مدیریت شهری و همچنین حقوق شهروندی ،اقدام به جانمایی فضایی ثابت جهت اکران پیام های آموزشی و اطلاع رسانی در ساختمان منطقه کرد.
وی ترغیب شهروندان به مشارکت دراداره شهر و تقویت حس تعلق به شهر را ازدیگر اهداف این اقدام برشمرد و گفت: در این نمایشگاه با بهره گیری از گرافیک و پیام های کوتاه، ضمن ارائه گزارش از اقدامات و برنامه های شهری ، اطلاع رسانی و شفاف سازی در خصوص چگونگی هزینه کرد درآمدهای حاصل از پرداخت عوارض شهروندان در نگهداشت و توسعه شهر انجام می شود.
وی افزود: پیام ها با محتوای پرداخت به موقع عوارض،استفاده از حمل و نقل عمومی،توجه ویژه به نگهداشت شهر، فضای سبز ، مبلمان شهری، مشارکت در اجرای الگوی مدیریت پسماند با تفکیک زباله از مبدا و خروج یک نوبت زباله از منزل جهت کاهش هزینه های نگهداشت شهر و … طراحی و اکران می شود.
به گفته مدیر روابط عمومی منطقه۲ اکران آموزه های اخلاقی و همچنین مضامین مذهبی در مناسبت های ملی و مذهبی ازدیگر کارکردهای این نمایشگاه است.
طهماسبی درادامه به ساماندهی فضاهای تبلغاتی در تمامی ساختمان های منطقه اشاره کردو گفت: به منظور ایجاد هارمونی در تبلیغات محیطی، طرح یکپارچه سازی فضاهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی در ساختمان های معاونت ها و نواحی ۹گانه منطقه ۲در قالب استانداردهای تعیین شده اجرا شد.