گروه : اقتصادی / راه و شهرسازی
- نویسنده : سیمای اقتصادی
- 11 سپتامبر 2025
- کد خبر 123329
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
بهروز خیریان، مدیر تدارکات و پشتیبانی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در گفتگو با خبرنگار دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل، با اشاره به زحمات و تلاشهای مدیریت قبلی، درخصوص اهم اقدامات انجام شده تشریح کرد: با توجه به بازبینی در فرآیندهای تدارکات، نحوه فعالیت و ارائه خدمات پیمانکاران، شاهد افزایش مشارکت و ارتقای همکاریها با مجموعه شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) هستیم.
وی افزود: بازنگری در فرآیندهای تدارکاتی در راستای تأکیدات مدیرعامل شهر فرودگاهی و در جهت شفافیت هرچه بیشتر اقدامات و عملکرد این واحد بوده است که نتیجهی آن، ارتقای رضایتمندی درخواست کنندگان، تأمین کنندگان و پیمانکاران از عملکرد و فرآیندهای جدید تدارکات بوده است.
? مدیر تدارکات و پشتیبانی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در همین راستا به الکترونیکی شدن فرآیندهای تدارکات نیز اشاره داشت و اظهار کرد؛ اجرای الکترونیکی کردن فرآیند اسناد تدارکات و پشتیبانی با همکاری بسیار ارزشمند دفتر شهر فرودگاهی الکترونیکی صورت گرفته است، که علاوه بر حذف فیزیکی اسناد، منجر به افزایش چشمگیر شفافیت، دقت، صحتسنجی، سرعت و همچنین پیشگیری از هر گونه اعمال سلیقه در انجام امور مربوطه خواهد شد.
? خیریان درخصوص نقش پررنگ تدارکات و پشتیبانی در شهر فرودگاهی گفت: یک واحد تدارکات و پشتیبانی خوب و حرفهای، میتواند موجب تسریع، تسهیل و بهبود عملکرد کلیهی ادارات شرکت شود.
وی با اشاره به بخشی از اقدامات صورت گرفته در جنگ تحمیلی ۱۲ روزه، عملیات اربعین، افتتاحیهی حج و سایر مراسمات شهرفرودگاهی گفت: همکاران تدارکات، همواره با مسئولیتپذیری بالا برای پیشبینی خریدها و خدمات مورد نیاز در شرایط مختلف و تهیهی اقلام ضروری درحال تلاش هستند که جا دارد به نوبهی خودم صمیمانه از همکارانم تقدیر و تشکر داشته باشم.
?خیریان ادامه داد: تنها در سال گذشته، تعداد ۲ هزار و ۲۳۵ مورد درخواست در سامانهی نماد، توسط بخشهای مختلف برای تدارکات ارسال شده است. بیش از ۱۲۶۲ تعداد سند تدارکاتی تهیه شده است که با مبلغی بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان تحویل واحدهای مختلف شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) شده است. همین موضوع میتواند بیانگر اهمیت و پیچیدگی کار در تدارکات و پشتیبانی باشد.
? وی در پاسخ به سوال خبرنگار در خصوص اقلام بلااستفاده و خارج از رده در انبارهای مجموعه اظهار کرد؛ با تلاش و همکاری واحدهای مربوطه تحت مدیریت معاونت توسعه مدیریت و منابع و با زحمات همکاران انبار، تلاشهای مثمرثمری در راستای انجام مزایدهی اقلام راکد و بلااستفاده و اقلام موجود در انبار روباز صورت پذیرفتهاست که در آیندهی نزدیک با اصلاحات انجام شده، یکی از دغدغههای شرکت رفع خواهد شد.
? شایان ذکر است، ادارهی تدارکات و پشتیبانی با ۱۸ پرسنل ذیل معاونت توسعه مدیریت و منابع شرکت فعالیت میکند و در طول سال پشتیبانی کلیهی بخشهای شهر فرودگاهی را بر عهده دارد.
https://simayeeghtesadi.ir/?p=123329










