×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ آذر , ۱۴۰۴  .::.   برابر با : Friday, 5 December , 2025  .::.  اخبار منتشر شده : 33 خبر
بازخورد سنجی پیام‌های شهروندی در سامانه ۱۳۷

به گزارش  از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی، شهردار منطقه و رضا کشاورز، مدیر اداره بازرسی منطقه با حضور در واحد ۱۳۷، مستقیماً به بررسی و پیگیری درخواست‌های شهروندان پرداختند. این اقدام با هدف تقویت ارتباط با مردم و بهبود خدمات شهری انجام شد.

 

در این بازدید شهردار منطقه۹ بر ضرورت پاسخگویی و اقدام فوری تاکید و به ‌صورت تصادفی با شماری از شهروندان تماس گرفت تا نسبت به اقدامات صورت گرفته پس از تماس با سامانه ۱۳۷ پیگیر باشد. وی پس از گفتگو با شهروندان، دستورات لازم برای رفع سریع مشکلات را صادر کرد.

 

وی تاکید کرد: سامانه ۱۳۷ صدای شهروندان است و پیگیری مداوم آن، خدمات شهری را کارآمدتر می‌کند.

 

مرتضوی یادآور شد: این بررسی های مستقیم، در راستای سیاست‌های شهرداری تهران برای تقویت خدمات دیجیتال، گامی بلند برای جلب رضایت شهروندان منطقه۹ محسوب می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.