×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ آذر , ۱۴۰۴  .::.   برابر با : Friday, 5 December , 2025  .::.  اخبار منتشر شده : 40 خبر
نشست های دوره ای بیمه آسیا؛ فرصتی برای رصد عملکرد و بهبود خدمات

 

شرکت بیمه آسیا به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بیمه‌ای کشور، با هدف ارتقای عملکرد شبکه فروش، افزایش رضایت بیمه‌گذاران و بهبود خدمات، نشست‌های دوره‌ای با روسای شعب استان‌ها برگزار می‌کند. این نشست‌ها فرصتی است تا عملکرد استان‌ها بررسی شده، برنامه‌های عملیاتی اصلاح و اهداف سالانه شرکت به‌صورت دقیق پیگیری شود. در این راستا، گفت‌وگویی با سید ابراهیم مظهری موسوی، معاون امور استان‌ها و شبکه فروش بیمه آسیا انجام دادیم تا اهداف، محورهای اصلی و نتایج این نشست‌ها و برنامه‌های آینده شرکت تشریح شود.

 

روابط عمومی بیمه آسیا: قرار است از برگزاری این نشست ها به چه اهدافی دست پیدا کنیم؟

 

مظهری موسوی :هدف نهایی بررسی عملیاتی و حصول اطمینان از عملیاتی شدن انتظارات هیأت‌مدیره و مدیرعامل محترم از استان‌هاست که در چهار محور اصلی خلاصه می شود. نخست، ارائه و بررسی گزارش عملکرد استان‌ها در خصوص تحقق برنامه عملیاتی که در سه فاز تکلیفی، انتظاری و خوش‌بینانه تدوین شده است. دوم، ارائه گزارش‌ها در زمینه وصول مطالبات حق بیمه. سوم، جذب نمایندگان فعال و توانمند در هر استان  و چهارم، دریافت گزارش از جلساتی که روسای استان‌ها با بیمه‌گذاران بزرگ چه فعال و چه بالقوه  برگزار کرده‌اند.

 

روابط عمومی بیمه آسیا: مهم‌ترین ویژگی‌های این نشست‌ها چیست؟

 

مظهری موسوی: از ویژگی‌های برجسته این نشست‌ها، تبیین استراتژی شرکت و امکان تبادل تجربه میان روسای استان‌هاست؛ به‌ویژه در زمینه صدور بیمه‌نامه‌های خرد بصورت کار تیمی و فروش مستمر ، برگزاری جلسات با بیمه‌گذاران بزرگ و جذب نمایندگان فعال. همچنین، بحث ممیزی عملیات و عملکرد استان‌ها بسیار جدی است؛ استان‌ها باید باور داشته باشند که هر یک از آنها باید به‌طور مستقل مسیر سودآوری و عملکرد مثبت را طی کنند. برنامه‌های عملیاتی هر استان باید به‌گونه‌ای طراحی شود که در پایان سال به اهداف تعیین‌شده برسد.

 

روسای شعب منفعل نباشند

 

روابط عمومی بیمه آسیا: به جزمسائل عملیاتی، چه انتظارات و تکالیفی را در این جلسات مطرح می کنید؟

 

مظهری موسوی: بله، یکی از مهم‌ترین انتظارات ما این است که روسای استان‌ها منفعل نباشند و به‌طور فعال بازار بیمه استان خود را رصد کنند. با پایش مستمر بازار، رقبا و نوآوری‌های آنها، استان‌ها می‌توانند اقدامات اصلاحی به‌موقع انجام دهند. تکالیف شخصی‌سازی‌شده برای هر استان نیز به استان‌ها آنها ابلاغ شده و انتظار داریم که تا پایان سه‌ ماهه سوم ( پایان ۹ ماهه اول سال) اجرا شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.