- نویسنده : سیمای اقتصادی
- 13 اکتبر 2025
- کد خبر 127461
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش از روابط عمومی شرکت شهروند، مدیرعامل شرکت شهروند، در مراسم رونمایی از سامانه ارتباط مستقیم با حراست، این سامانه را ابزاری کارآمد درراستای تقویت نظارت، سلامت اداری و شایستهگزینی معرفی کرد.
داود قربانیان در این مراسم رونمایی که با حضور وحید حیدری مدیر حراست معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و جمعی از معاونین و مدیران شرکت شهروند برگزار شد گفت: هدف ما از راهاندازی این سامانه، تنها نظارت بر کاستیها نیست، بلکه میخواهیم بستر شناسایی و معرفی نیکیها و تلاشهای ارزشمند همکاران را نیز فراهم کنیم. نگاه ما اصلاحگرانه است، نه صرفاً نظارتی؛ و امیدواریم این سامانه به ابزاری برای ترویج فرهنگ اعتماد، شفافیت و مسئولیتپذیری در مجموعه شهروند تبدیل شود.
وی افزود: در دنیای امروز، سامانهها و ابزارهای تحلیلی نقش مهمی در تصمیمسازیهای مدیریتی دارند. ایجاد این سامانه گامی است در جهت نظاممند کردن فرآیندهای نظارتی، پیشگیری از بروز تخلفات و ارتقای سطح بهرهوری سازمان.
در ادامه، حسین واعظ آشتیانی، مدیر حراست شرکت شهروند با تشریح جزئیات این طرح گفت: سامانه ارتباط مردمی حراست با هدف ایجاد یک مسیر امن، سریع و قابل اعتماد برای ارتباط مستقیم همکاران و مشتریان با حراست راهاندازی شده است. از طریق شماره تماس ۰۲۱-۸۸۵۴۲۲۷۷، امکان ثبت گزارشها، پیشنهادها و دغدغههای مرتبط با حوزه حراست فراهم است.
واعظ آشتیانی با تأکید بر حفظ محرمانگی اطلاعات تصریح کرد: تمامی پیامها و گزارشهای دریافتی با رعایت اصل محرمانگی بررسی میشود و اصل عدم انتشار محتوای شخصی و محرمانه بهصورت کامل رعایت خواهد شد. این سامانه حتی در ساعات غیراداری نیز فعال بوده و امکان ثبت پیام برای همکاران و مشتریان فراهم است.
مدیر حراست شرکت شهروند در پایان با اشاره به شماره تماس مستقیم با حراست شهروند(۸۸۵۴۲۲۷۷ -۰۲۱) خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح، انتظار میرود ضمن پیشگیری از تخلفات و تضییع حقوق همکاران و مشتریان، سطح رضایتمندی و احساس امنیت سازمانی در فروشگاههای شهروند افزایش یابد. از تمامی کارکنان و مشتریان دعوت میکنیم با اطمینان خاطر دغدغهها، پیشنهادها و گزارشهای خود را از طریق این سامانه اعلام کنند تا در کوتاهترین زمان ممکن پیگیری شود.
https://simayeeghtesadi.ir/?p=127461










