×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ آذر , ۱۴۰۴  .::.   برابر با : Friday, 5 December , 2025  .::.  اخبار منتشر شده : 28 خبر
کاهش ۲۱ درصدی پیام‌های مردمی در سامانه ۱۳۷

 

به گزارش از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محمدهادی علی احمدی با اشاره به نتایج گزارش مقایسه‌ای عملکرد سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷+) در شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۴ اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش همکاران در حوزه‌های مختلف، شاهد کاهش ۲۱ درصدی پیام‌های مردمی نسبت به بازه مشابه سال گذشته هستیم که بیانگر افزایش رضایت شهروندان و بهبود عملکرد مجموعه شهرداری است.

 

وی با قدردانی از معاونت‌ها و نواحی منطقه در پیگیری و رفع سریع درخواست‌های مردمی افزود: در این مدت، حوزه شهرسازی و معماری با ۳۹ درصد کاهش پیام‌ها، بیشترین میزان بهبود را داشته و پس از آن، حوزه‌های فنی و عمران با ۲۷ درصد، حمل‌ونقل و ترافیک با ۱۹ درصد و امور شهری با ۱۸ درصد کاهش عملکرد مطلوبی را به ثبت رسانده‌اند.

 

شهردار منطقه ۷ با اشاره به اهمیت سرعت در رسیدگی به پیام‌ها گفت: میانگین زمان پاسخگویی نواحی و معاونت‌ها نسبت به سال گذشته کاهش یافته و بسیاری از پیام‌های برگشتی یا دارای پاسخ غیرواقع پس از بررسی مجدد و بازدید میدانی، اصلاح و اقدامات لازم انجام شده است.

 

وی همچنین تأکید کرد: کاهش حجم پیام‌های مردمی در سامانه ۱۳۷ نشان دهنده این است که خدمات شهری به‌صورت پیش‌دستانه و مستمر ارائه می‌شود و اعتماد شهروندان به نظام پاسخگویی شهرداری افزایش یافته است.

 

محمدهادی علی احمدی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه مدیریت شهری منطقه ۷ بر آن است تا با تقویت نظارت میدانی، بهبود کیفیت خدمات و استمرار ارتباط با شهروندان، مسیر ارتقای رضایتمندی عمومی را با جدیت دنبال کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.