×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ آذر , ۱۴۰۴  .::.   برابر با : Monday, 8 December , 2025  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری نشست سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با مدیران ترمینال‌های یک و سلام

برگزاری نشست سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با مدیران ترمینال‌های یک و سلام

 

🔹 به گزارش دفتر ارتباطات، اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل، ظهر روز شنبه ۱۵ آذرماه ۱۴۰۴، نشست صمیمی رامین کاشف‌آذر، سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با مدیران ترمینال شماره یک و ترمینال سلام در سالن آمفی‌تئاتر ساختمان مرکزی برگزار شد.

 

🔹 در این نشست، کاشف‌آذر با قدردانی از نکات مطرح‌شده از سوی مدیران ترمینال‌ها، بر ضرورت رسیدگی و رفع چالش‌های موجود تأکید کرد و گفت: مدیریت در ترمینال‌ها به دلیل نوع فعالیت و حجم انتظارات، با سایر واحدهای مجموعه تفاوت دارد. لازم است رویه‌های عملیاتی مدیریت ترمینال ظرف یک ماه مورد بازبینی قرار گیرد و درصورت نیاز اصلاح شرح وظایف و اختیارات این مجموعه‌ی حیاتی صورت پذیرد.

 

🔹 سرپرست شهر فرودگاهی با اشاره به نقش کلیدی مدیران ترمینال‌ اظهار داشت: مدیران ترمینال‌ نقش اصلی در هدایت مجموعه ترمینال‌های مسافری را بر عهده دارند و باید با شرکای عملیاتی و نهادهای مستقر در شهر فرودگاهی همبستگی و هماهنگی مؤثر ایجاد کنند. برابر با “انتظاراتی” که از مدیران ترمینال داریم باید “تفویض اختیار” و “قدرت تصمیم‌گیری” نیز در این بخش تقویت شود.

 

🔹 وی همچنین بر لزوم پایبندی شرکت‌های هواپیمایی به دستورالعمل‌ها و قوانین فرودگاهی تأکید کرد و افزود: ایرلاین‌ها باید طبق شیوه‌نامه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری پاسخگو باشند و فرودگاه نیز بر اساس همین شیوه‌نامه بر شرکت‌های هواپیمایی نظارت می‌کند. همچنین توجه به آموزش‌های بین‌المللی و بهره‌گیری از استانداردهای جهانی در کنار مطالعه‌ی تجربه‌های موفق سایر فرودگاه‌ها در ارائه خدمات به مسافرین از نکات مهم صحبت‌های سرپرست شهر فرودگاهی بود.

 

🔹 کاشف‌آذر با اشاره به اهمیت موضوع نظافت و کیفیت خدمات گفت: نظافت ترمینال‌ها باید با دقت و به‌صورت مستمر انجام شود و اقلام نظافتی و خدمات حتما مطابق چک‌لیست‌های مربوطه مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد تا امکان رفع نواقص بر اساس مستندات واقعی قابل اجرا باشد.

 

🔹 در پایان نشست، سرپرست شهر فرودگاهی در راستای تدوین رویه‌ها اظهار داشت: با تنظیم تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای دقیق با شرکت‌های هواپیمایی که منطبق بر استانداردهای جهانی و دستورالعمل‌های سازمان هواپیمایی کشوری باشد و نظارت موثر بر اجرای قوانین فرودگاهی، بخش زیادی از چالش‌های موجود برطرف می‌شود. وی افزود: کاهش چالش‌ها موجب افزایش بهره‌وری کارکنان و متعاقبا افزایش رضایتمندی مسافران خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.