×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
پروژه مناسب سازی سرای محله قائم در منطقه ۲۲ تهران افتتاح شد

به گزارش  “سیمای اقتصادی”   مراسم افتتاح سرای محله قائم که برای استفاده توان یابان مناسب سازی شده است با رعایت حضور حداقلی حاضران و شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا به عنوان یکی از ویژه برنامه های مناسبتی هفته سلامت برگزار شد.

این سرای محله با حضور زینب نصیری مدیرکل سلامت شهرداری تهران، مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه ۲۲ و تعداد محدودی از مدیران شهری منطقه افتتاح شد و از این پس توان یابان می توانند از تمامی امکانات این مجموعه فرهنگی-آموزشی استفاده کنند.

شهردار منطقه ۲۲ ، با اشاره به لزوم توجه ویژه به شهروندان توان یاب و فراهم نمودن شرایط مناسب تردد و دسترسی عادلانه این اقشار جامعه به خدمات اجتماعی و فرهنگی گفت: پیش از این نیز سرای محله کوهک برای دسترسی آسان اقشار خاص و توان یابان مناسب سازی شده بود و در حال حاضر مورد استفاده است و مناسب سازی سرای محله شهید باقری نیز در حال اجراست و به زودی به اتمام می رسد.

ایجاد رمپ در ورودی ساختمان سرای محله قائم، تجهیز آسانسور، نصب تابلوی راهنمای طبقات به خط بریل و حسگر کف زمین ویژه معلولین، بهسازی سرویس های بهداشتی، هدایت کفپوش نابینایان در پیاده رو، تابلوی پارک ویژه معلولان، احداث پارکینگ، استقرار مترجم برای ناشنوایان و کارشناسان آموزش برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به این قشر از جمله اقدامات انجام شده در پروژه مناسب سازی سراهای محله به عنوان مراکز فرهنگی و آموزشی است.

همچنین در این مراسم مدیرکل سلامت شهرداری تهران از اقدامات منطقه ۲۲ در خصوص مناسب سازی محیط برای معلولان و توان یابان و ایجاد شهر بدون مانع قدردانی کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.