- نویسنده : رویداد آنلاین
- 02 مه 2021
- کد خبر 18424
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش “سیمای اقتصادی” در جلسه ای با حضور دکتر زاهد نیا مشاور مدیر عامل در توسعه بیمه های زندگی، محمد رضا موحد معاون فنی بیمه های زندگی، فرشته جوادی رئیس شعبه آپادانا ، جلال علیپور مدیر توسعه بازار بیمه های زندگی و نمایندگان فروش در محل شعبه آپادانا برگزار گردید.
در این جلسه در راستای چرخش های استراتژیک و اهداف کلان شرکت بیمه رازی برای توسعه فروش و سهم بازار بیمه های زندگی ، موانع و مشکلات شبکه فروش مورد بررسی قرارگرفته و استراتژی، اهداف و برنامه های شرکت جهت توسعه فروش بیمه های زندگی تبیین گردید.
در این نشست دکتر زاهد نیا مشاور مدیر عامل در توسعه بیمه های زندگی، ضمن اشاره به نقش و اهمیت رویکرد عملگرایی، افزایش مهارت و خلاقیت سازمان و شبکه فروش در توسعه بازار، بر لزوم حرکت، تلاش و عزم همگانی در جهت افزایش سهم بیمه های زندگی در ترکیب سبد پرتفویی شرکت تا ۵۰ درصد از کل سهم پرتفو و استفاده از ظرفیت های بالقوه شرکت خصوصاً بهره برداری از
پتانسیلهای شعب، شبکه فروش و گروه سهامداری تاکید کرد.
در ادامه محمد رضا موحد معاون فنی بیمه های زندگی ، برنامه ریزی ها و اهداف معاونت بیمه های زندگی را تبیین و نمایندگان نیز موانع، نظرات و پیشنهادات خود را از جمله :
-
اختصاص و آموزش کارشناسان و رابطین اجرایی جهت راهبری تخصصی سازمان فروش در شعب
-
آموزش اجرایی و عملیاتی سازمان فروش و استفاده از اساتید با تجربه و موفق در داخل و خارج از کشور
-
بهبود و ارتقای زیر ساخت های فناوری اطلاعات در سامانه بیمه گری و اطلاع رسانی آخرین وضعیت اندوخته و پرداخت سود به بیمه گذاران به صورت روزانه
-
حمایت و ایجاد درآمد پایدار برای نمایندگان
-
تمرکز بر SME ها و کسب و کارهای کوچک جهت توسعه بیمه عمر مانده بدهکار
-
فرهنگ سازی بیمه های زندگی به واسطه تبلیغات و ارائه محصولات جدید بیمه های زندگی
-
تمرکز بر فروش آنلاین بیمه های زندگی و توسعه فروش در حوزه کسب و کار دیجیتال
-
اصلاح فرم پیشنهاد، بازنگری و تسهیل در شرایط پذیرش ریسک بیمه های زندگی مطرح کردند.در پایان جلسه از نمایندگان برتر فروش در سال ۱۳۹۹ تقدیر گردید.
https://simayeeghtesadi.ir/?p=18424