×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳ آذر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 23 November , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
با رونمایی از سامانه سُهـا مدیریت امور شعب و نمایندگان بیمه تجارت‌نو کاملا دیجیتال محور می گردد

به گزارش  “سیمای اقتصادی”  قاسم قشقاوی گفت ازدیگر اقدامات خوب صورت گرفته ایجاد کارت شناسایی هوشمند نمایندگی است که در سال جاری از آن رونمایی خواهد شد وی گفت:”بنو کارت” منحصر به فرد و کاملا بر بستر دیجیتال است که مورد مشابهی در صنعت بیمه ندارد.

 

قشقاوی، در رابطه با حوزه امور نمایندگان گفت: یکی از سیاست های مدّ نظر این مدیریت توسعه کمّی نمایندگان است که تا پایان سال ۱۴۰۰ تعداد نمایندگان فعال شرکت به بیش از ۷۰۰ نماینده فعال رسید که ۳۵ درصد آنها فقط در سال ۱۴۰۰ جذب شده اند.

 

به گفته وی، شرکت بیمه تجارت ‌نو درخصوص توسعه کمی نمایندگان ، رشد صد درصدی را در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال گذشته تجربه کرده است به طوری که در سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۰۸ نماینده و در سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۵۰ نماینده جذب شده اند.

 

مدیر امور شعب و نمایندگان شرکت بیمه تجارت‌نو، اظهارداشت: این شرکت در سال جاری کاملا دیجیتال محور بوده و جذب نمایندگان این شرکت در یک پروسه تمام الکترونیک که به صورت پایلوت از چند شعبه شروع خواهد پذیرفت.

 

مدیر امور شعب و نمایندگان شرکت بیمه تجارت‌نو، در مورد ارتقا “حامینو” که پکیج حمایتی این شرکت از نمایندگان است، گفت: در راستای حمایت همیشگی از شبکه فروش، در صدد جذابیت بیشتر حامینو هستیم.

 

در همین راستا پس از اخذ پیشنهادات شبکه فروش و همچنین مطالعه دیگر شرکت های بیمه ای، پیشنهادهای بسیار خوبی ارائه شده است و پیش بینی می شود با مساعدت هیات مدیره محترم بتوانیم پکیج رفاهی بیشتری را برای نمایندگان رقم بزنیم.

 

وی، با بیان اینکه ابتدای هرسال عملکرد سال گذشته نمایندگان بر اساس شاخص های عملیاتی و بیمه گری ارزیابی و رتبه نماینده به وی ابلاغ می گردد گفت:ارائه هرگونه خدمات به نمایندگان از قبیل حدود اختیارات و صندوق نمایندگی و مواردی از این دست صرفا براساس رتبه نمایندگی صورت خواهد پذیرفت.

 

مدیر امور شعب و نمایندگان ابلاغ بودجه نمایندگان را از دیگر اقدامات منحصر به فرد در صنعت بیمه خواند و گفت هر ساله بودجه نمایندگان در هر رشته با ملاحظات ضریب هندسی پرتفوی نمایندگی،سهم فروش نمایندگان در فروش غیر مستقیم و کنترل ترکیب پرتفوی با فروش حداقلی در هر رشته به تمامی نمایندگان ابلاغ می گردد و هر فصل نمایندگان پایش و عملکرد ایشان مشخص عندالزوم توصیه های اصلاحی به نماینده ابلاغ می گردد.

 

با این رویکرد تمامی نمایندگان برنامه محور و فروش بر اساس برنامه اعلامی صورت می پذیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.