×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳ آذر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 23 November , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
لزوم ایجاد شبکه ارتباطی قوی برای شناخت دقیق نیازهای مشتری

به گزارش  “سیمای اقتصادی”  رسول آریان پور در بازدید از این شعبه و دیدار با همکاران و نمایندگان استان گیلان بر لزوم توجه به راهبردها و تکالیف مورد نظر، مسئولیت پذیری، افزایش کارایی و بهره وری، بازاریابی و جذب پورتفوی متوازن در جهت رشد و تعالی بیمه میهن تاکید کرد.


مدیرعامل با قدردانی از زحمات رئیس، پرسنل و شبکه نمایندگان این شعبه، سیاست ها و اهداف راهبردی را مورد توجه قرار داد و ضمن تأکید بر تلاش مضاعف برای اجرای دقیق برنامه های تکلیفی و تحقق حداکثری اهداف، گفت: بیمه میهن در شرایط فعلی باید گام های بلندی در راستای افزایش کارایی و بهره وری در تمام شاخص ها بردارد و زمینه رشد و تعالی خود و رضایتمندی بیش از پیش مشتریان را فراهم نماید
.


آریان پور ایجاد شبکه ارتباطی قوی برای شناخت دقیق مشتری و نیازها و انتظارات او را مورد تاکید قرار داد و گفت مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان از عوامل موفقیت یک مجموعه اقتصادی است ولذا تعامل، ارتباط و مراودات مطلوب و مستمر با صاحبان کسب و کار و نهادهای جامعه و نیز با مشتریان و بیمه گذاران بزرگ که سودآورتر و ارزش آفرین هستند، بسیار موثر است و تاثیر بسزایی در افزایش پرتفوی و سهم از بازار دارد و بستر مناسبی برای رضایتمندی مشتریان فراهم می سازد.


در این دیدار همچنین مسائل و مشکلات این شعبه و نمایندگان مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهادها و راهکارهای لازم ارایه گردید
.


مدیرعامل بیمه میهن همچنین در این سفر با مدیرکل و مسئولان بنیاد مسکن استان گیلان دیدار و گفتگو کرد. آریان پور گفت بنیاد مسکن یکی از مشتریان بزرگ ماست که از لحاظ راهبردی مهم و برجسته است و خدمات دهی مطلوب و رسیدگی و تأمین نیازهای بیمه ای آنان از جهات مختلف برای ما حائز اهمیت است. در این دیدار طرفین بر رفع موانع احتمالی در مسیر سرویس دهی و توسعه و گسترش همکاری ها تاکید کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.