گروه : اقتصادی / بانک و بیمه
- نویسنده : رویداد آنلاین
- 26 جولای 2022
- کد خبر 34136
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش “سیمای اقتصادی” نصرت اله محمدی در این پنل ضمن نام بردن از بیمه مرکزی ، سندیکای بیمه گران ایران ، شرکت های بیمه ، شبکه فروش بیمه ها و حاکمیت به عنوان کنشگران و نقش آفرینان ترویج بیمه ، وظایف هر یک را برشمرد و نقش حاکمیت در ترویج بیمه را منحصر به فرد و بسیار با اهمیت دانست .
وی با اشاره به تحمیل عوارض متعدد به شرکت های بیمه طی دو دهه اخیر ، این عوارض را سبب تضعیف بنیه اقتصادی شرکت های بیمه و زیان ده شدن عملیات بیمه ای و عدم ترویج بیمه در کشور دانست .
مدیر روابط عمومی بیمه البرز افزایش عوارض و افزوده شدن سازمان صدا و سیما و هلال احمر در سال ۱۴۰۱ به سازمان هایی که از محل بیمه شخص ثالث عوارض دریافت میکنند را موجب تضییع حق بیمه گزاران دانست .
کارگاه اهمیت ترویج و اطلاع رسانی در صنعت بیمه در آغازین روز نمایشگاه با حضور گودرزی معاون روابط عمومی بیمه مرکزی ، محمدی مدیر روابط عمومی بیمه البرز ، میر موسوی مدیر روابط عمومی بیمه دی و مریم زمردیان مدیر روابط عمومی بیمه سامان در غرفه بیمه مرکزی برگزار شد .
https://simayeeghtesadi.ir/?p=34136