×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
اورهال ناوگان اولويت اصلي هيات مديره جدید شركت بهره برداري مترو

به گزارش  “سیمای اقتصادی”  در ابتدا این جلسه مهدي شايسته اصل نايب رييس هیات مديره و مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه گزارش مختصری از وضعيت فعلي، چالش‌ها و موضوعات مهم شركت ارائه كرد و از خدمات و تلاش‌های اعضا هيات مديره سابق قدرداني كرد و گفت: در اين مدت كه توفيق همكاري با اين عزيزان را داشتم در همه موارد احساس همدلی  و همراهي كامل وجود داشت و از اينكه تجربيات خود را در اختيار بنده قرار دادند، سپاسگزارم و امیدوارم بعد از اين نيز ما را در مسير تعالی و پیشرفت متروی پایتخت، همراهي كنند.

 

وي افزود: با توجه به حضور دکتر مناف هاشمي به عنوان رئيس هیات مديره شرکت ، اين اميد وجود دارد تا با توجه به تجربه و تخصص ايشان به ویژه در حوزه تامین مالی شاهد گشايش هایی به خصوص در بودجه و منابع مالی جدید باشيم.
در ادامه مناف هاشمي ضمن عرض تسليت ايام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسين(ع) از دكتر شايسته بخاطر ارایه گزارش خوب تشكر كرد و گفت: از دکتر زاکانی شهردار تهران به خاطر اعتمادشان به بنده و همچنین آقای دکتر شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران قدرداني مي كنم. اراده همه ما اين است كه تمام توان خود را براي باز كردن گره و کاهش مشكلات متروی تهران به كار بگيريم.

 

وي با اشاره به اينكه اعضا هيات مديره سياست گذار هستند و بيشتر مسئوليت كارهاي اجرايي بر عهده مديرعامل است افزود: اميدواریم در اين جايگاه بتوانيم به مديرعامل و عوامل اجرایی شركت بهره برداري مترو كمك كنيم تا كارها بهتر از گذشته انجام شود.

 

هاشمي گفت: موضوع های فرسودگي، اورهال ناوگان و افزايش رضايتمندي مسافران براي ما در اولويت قرار دارند. در بحث كاركنان نيز بايد همدلي به وجود بيايد، چرا كه هر فردي در هر جايگاهي كه قرار دارد بايد بتواند نقش خود را به خوبي ايفا كند.

رئیس هیات مدیره شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تصريح كرد: پيگيري قرارداد ۱۰۵ واگن و ۶۳۰ دستگاه واگن اگرچه در ظاهر به اين شركت مرتبط نباشد اما بايد جز اهداف اصلي ما قرار گيرد تا هرچه زودتر محقق شود.
مناف هاشمی خاطرنشان كرد: با تشكيل اتاق فكر و كارگروه هاي مختلف اميدوارم بتوانيم كارهاي اثر گذاري انجام داده و به نحوه احسن به شهروندان خدمات رساني كنيم.

در ادامه نيز اعضای هيات مديره قبلی شرکت بهره برداری مترو مختصری از توصيه ها و پیشنهادات خود را ارائه كردند و برای اعضای جديد آرزوی موفقيت کردند.

در پايان جلسه از زحمات اعضای هیات مدیره دوره قبلي؛ صدر، زحمتكش،  نوبخت و عبداله پور قدردانی به عمل آمد.

گفتني است سيد مناف هاشمي به عنوان رييس هیات مديره ، مهدي شايسته مدیرعامل و نايب رييس هيات مديره و کامران رحیم‌اف، سید محمد موسوی گزافرودی و وحید دهبندی به عنوان اعضاي هیات مديره شركت بهره برداري متروي تهران و حومه، رسما كار خود را در یک دوره جدید آغاز كردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.