×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سه شنبه های حال خوب در منطقه ٢٠ برگزار شد

به گزارش  “سیمای اقتصادی”   حمید صاحب در سه شنبه های خوب و قرار خدمت  با بیان اینکه شهروندان و کانون های سلامت محور به عنوان سرمایه های اصلی شهرداری هستند، گفت:ایجاد سرمایه های اجتماعی با حمایت شهروندان از طریق خدمت صادقانه و بی منت از اهداف اصلی خانه های سلامت محلات است.

?وی افزود: موضوعات اجتماعی به عنوان مهمترین کار مدیریت شهری  است که شهرداری تهران در این دوره مدیریت شهری ،نه تنها به موضوعات کالبدی بلکه نسبت به روح شهر نیز توجه ویژه ای دارد و درصدد  آن است که حال خوب را برای شهروندان به ارمغان آورد.

?سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰ بیان کرد:با توجه به رسالت مدیریت شهری در حوزه سلامت، برنامه های متنوع با شعار”حال خوب” برای ارتباط گیری با مردم در مقوله سلامت برگزار شده است .

?در ادامه جلسه مسئولین سلامت محلات و دبیران منطقه ای کانون های سلامت محور ، موضوعات و مباحث مربوط به حوزه کاری خود را مطرح کردند.
در پایان جلسه از زحمات یکی از پزشکان معتمد و دبیر کانون پزشکان منطقه به مناسبت روز پزشک تقدیر شد.

?گفتنی است مدیر کل سلامت شهرداری تهران پس از اتمام جلسه با همراهی دبیران منطقه ای کانون های سلامت محور، از انجمن حمایت از معلولین ذهنی و جسمی احمر در محله نفرآباد که در خصوص کارگاه های آموزشی ویژه افراد دارای معلولیت ذهنی توانیاب ،توزیع ارزاق و تهیه و توزیع بسته های تغذیه کودکان PKU فعالیت می کنند، بازدید کرد.

?بخش پایانی این بازدید منطقه ای نیز به بازدید از موسسه ضایعه نخاعی سراج همت راگا در محله منصوریه_منگل و تشریح خدمات این انجمن در اجرای برنامه هایی از جمله توزیع سبد کالا و بسته معیشتی، برگزاری برنامه های آموزشی و مناسبتی، مشاوره های روانشناسی، مسابقات ورزشی و تفریحی اختصاص یافت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.