×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
تقدیر دبیر ستاد عفاف و حجاب وزارت کشور از معاونت امور فرهنگی و اجتماعی متروی تهران

به گزارش  “سیمای اقتصادی”  محسن خاکی دبیر ستاد عفاف و حجاب وزارت کشور با اشاره به اینکه شرکت بهره‌برداری متروی تهران در ماه‌های گذشته یکی از دستگاه‌های پیشرو در امر تبلیغ حجاب با شیوه‌های نوین بوده گفت: عملکرد خوب مترو در این حوزه موردتوجه نهادها و مسئولان نظام نیز قرار گرفته است.

وی ضمن قدردانی از مترو به‌منظور همراهی خوب با گروه‌های “دختران چادری” ، “پویش فرشتگان سرزمین من” ، “مثل هانیه” و “سلالة الولایة” افزود: باید زمینه اجرای این طرح ها در ایستگاه‌ها با همکاری بخش‌های فرهنگی و اجتماعی به روال سابق تداوم یابد.

گفتنی است متروی تهران به‌منظور هم‌افزایی در امر عفاف و حجاب در طی ماه‌های محرم و صفر میزبان گروه‌های “دختران چادری” ، “پویش فرشتگان سرزمین من” ، “مثل هانیه” و “سلالة الولایة” بوده است.

در طی فعالیت این گروه‌ها جهت ترویج فرهنگ حجاب بین دختران و زنان اقداماتی شامل توزیع گلدان‌های کوچک گل طبیعی، اهدای پیکسل و کارت مخصوص پویش، تقویم مادر مهربان، تقویم مهدوی، انواع پوسترهای فرهنگی مهدوی به زنان و دختران صورت پذیرفته است.
این فعالیت‌ها باهدف معرفی ارزش بانوان و ترویج حجاب انجام می‌شود و در این برنامه اهمیت حجاب و عفاف برای دختران به‌ویژه نوجوانان تبیین می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.