×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۸ آذر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 November , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر
بیمه کوثر سازمانی استراتژی محور

به گزارش  “سیمای اقتصادی”   ابوالفضل آقادادی هم‌زمان با دوازدهمين سالروز تاسيس شركت در دیدار و گفت‌وگوی صمیمی با خبرنگاران، ضمن بیان این مطلب، گفت: با افتخار عرض می‌کنم که شرکت از ارکان و عناصر کافی برای بالندگی هرچه بیشتر برخوردار است که از جمله باید به سهام‌داران ارزشی و شناخته‌شده، اعضای هیات‌مدیره خبره، نیروی انسانی جوان و نخبه، مدیران با انگیزه و نمایندگان پرتلاش و منسجم اشاره کنم که آینده روشنی را در زمینه رشد و توسعه پایدار برای شرکت ترسیم می‌کنند.

مدیرعامل بیمه کوثر در تشریح اهداف و برنامه‌های در دست اقدام شرکت گفت: افزایش رضایت ذی‌نفعان و سودآوری شرکت با کاهش مطالبات سررسید شده، تقویت سیستم‌های مدیریت ریسک، تفویض اختیار، نواوری در ارائه محصولات جدید، توسعه بازارهای جامعه هدف، بهینه‌سازی سبد سرمایه‌گذاری، تهیه سود و زیان به تفکیک سرپرستی‌‌های استانی، توسعه زیرساخت‌ها و ارتقا و کیفی‌سازی شبکه فروش از اهم اهداف و برنامه‌های شرکت است.

وی تصریح کرد: طبق طرح تحول و حرکت راهبردی بیمه کوثر (طرح تحرک) اصول سیاست‌گذاری، راهبری، برنامه‌ریزی و نظارت در ستاد شرکت سازماندهی و اختیارات حداکثری به سرپرستی‌های استانی تفویض می‌شود. همچنین مدیران سرپرستی‌ها و شعب بر اساس عملکرد نمایندگان اختیارات را به آن‌ها واگذار و نظارت خود را قوی‌تر کنند.

مدیرعامل بیمه کوثر با تاکید بر جدیت بیش‌ازپیش در شناسایی، جذب و توسعه بازارهای جامعه هدف و کم‌ریسک، گفت: شایسته است معاونان، مدیران و شبکه همکاران هم‌زمان سه موضوع افزایش سهم از بازار، سودآوری و رضایت مشتریان را مدنظر قرار دهند که این مهم در فضای رقابتی امروز با خلاقیت، افزایش کیفیت خدمات، چابکی، تعامل و پاسخ‌گویی درست، درخور و به‌موقع محقق خواهد شد.

آقادادی مدیریت ریسک صحیح بیمه‌گری را یکی از عوامل مهم در انتخاب بازار دانست و گفت: برای کنترل خسارت‌ها، حوزه‌های فنی و اتکایی باید شناخت کافی از شرایط بازار، ارائه نرخ متناسب با شرایط و نیز تمهیدات لازم برای کنترل و نگهداری ریسک‌های پذیرفته‌شده را داشته و با دقت پیگیری و اجرا کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای ایجاد تمایز در خدمات باید رسیدگی به پرونده‌های زیان‌دیدگان در کمترین زمان ممکن انجام شود به‌گونه‌ای که بیمه‌گذار حلاوت و شیرینی دریافت پوشش بیمه‌ای را در زمان مناسب حس کند.

مدیرعامل شرکت نیروی‌انسانی را بزرگ‌ترین سرمایه و دارایی هر شرکت و خالق ارزش‌ها معرفی کرد و افزود: انتظار دارم مدیران شرکت به موضوع جذب، ارتقا و نگهداشت کارکنان و نمایندگان حرفه‌ای توجه کنند.

ابوالفضل آقادادی ضمن تشريح عملكرد ۱۲ ساله شركت ياداورشد: بيمه كوثر فعاليت خود را در سال  ۱۳۸۹ با سرمایه اولیه به مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال آغاز كرده است و طی پنج مرحله سرمایه خود را به مبلغ ۱۶هزار ميليارد و ۸۸۵ميليون ريال افزايش داد.

وي با اشاره به اينكه حق‌بیمه تولیدی شرکت در ۶ماهه نخست سال ۱۴۰۱ از مرز ۴۱ هزار میلیارد ریال عبور کرد، افزود: در این دوره فروش شرکت بیمه کوثر با ۵۶ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۴۱هزار و ۵۸۵میلیارد ریال رسید.

مديرعامل شركت از افزايش نسبت توانگري مالي شركت در پنج سال در سطح يك خبر داد و افزود: اين نسبت  با حفظ سطح يك توانگري از ۱۰۰درصد به ۱۸۰ درصد رسيده است.

ابوالفضل آقادادي با تاكيد بر اينكه بيمه كوثر در سال ۱۴۰۰ در بخش درآمدهای حاصل از سرمایه‌گذاری و سود خالص در صنعت بیمه در جایگاه دوم و سوم قرار گرفته است، يادآورشد: درآمد سرمایه‌گذاری شركت در سال ۱۴۰۰ بيش از ۱۲هزار میلیارد ریال بوده است. همچنين شركت در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ در رتبه دوم سودآوری قرار گرفته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.