×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان مدارس شهدای بانک مسکن لرستان

به گزارش  “سیمای اقتصادی”  داریوش عالی‌پور مدیرشعب استان در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: در راستای عمل به مسوولیت‌های اجتماعی بانک و نهضت مدرسه‌سازی در مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور، مدرسه یک کلاسه روستای گاوکش شهرستان نورآباد به عنوان اولین مدرسه بانک مسکن در استان لرستان در سال ۱۳۹۵ به پیشنهاد سازمان توسعه و نوسازی و تجهیز مدارس کشور در دستور کار قرار گرفت.

 

وی افزود: این مدرسه در سال ۹۶ افتتاح شد و تعداد ۵۰ دانش‌آموز که یا محروم از تحصیل بودند یا باید مسافت زیادی را تا روستاهای همجوار در سرما و برف بوران طی می‌کردند، در مدرسه شهدای بانک مسکن روستای گاوکش مشغول به تحصیل شدند.

 

عالی‌پور گفت: نهضت مدرسه‌سازی در لرستان با ساخت و احداث مدرسه شش کلاسه شهدای بانک مسکن در شهرستان الیگودرز در سال ۹۸ ادامه پیدا کرد. این مدرسه مجهز و زیبا در منطقه مسکن مهر این شهرستان با حدود ۵۰۰ دانش‌آموز در دو نوبت پسرانه و دخترانه در حال فعالیت است.

 

وی ادامه داد: فعالیت مدرسه‌سازی در لرستان به همین‌جا ختم نشده و بعد از حادثه سیل سال ۹۸ در لرستان، مدرسه تخریب شده بر اثر سیل روستای وره زرد شهرستان پلدختر با مشارکت بانک مسکن و سازمان توسعه و نوسازی و تجهیز مدارس احداث شد که در حال حاضر ۱۵۰ دانش‌آموز در دو نوبت دخترانه و پسرانه در مقطع متوسطه در حال تحصیل هستند.

 

مدیر لرستان در خصوص اهدای لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان گفت: از زمان افتتاح اولین مدرسه در این استان تاکنون همه ساله بانک مسکن بخشی از نوشت‌افزار دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در این مدارس را تامین کرده است و امسال بانک مسکن با اهدای ۴۸۰ بسته نوشت‌افزار میان دانش‌آموزان سه مدرسه شهدای بانک مسکن شهرستان‌های نورآباد و الیگودرز و پلدختر به مسوولیت اجتماعی خود عمل کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.