×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
معاینه و غربالگری رایگان کارگران کارخانه لبنیات پاک

به گزارش  “سیمای اقتصادی”  سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: هدف از اجرای برنامه‌هایی همچون ویزیت رایگان کارگران ترویج فرهنگ جهادی بین پزشکان متخصص و فوق تخصص درزمینه‌های مختلف پزشکی و پیراپزشکی در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی و توجه به نیازهای سلامت جسم و روان پرسنل ادارات و کارگرانی است که زمان زیادی از زندگی خود را در محیط کار به سر می‌برند و زمان زیادی برای سلامتی و چکاپ خود و رفتن به مطب پزشک را ندارند.

او افزود: در این کار جهادی تعداد ۴۵ نفر از پرسنل معاینه و غربالگری شدند و آزمایش  داروهای مورد نیازشان توسط پزشک مربوطه تجویز شد.

شهردار منطقه ۹ ابراز امیدواری کرد: این اقدامات در راستای انجام مسئولیت اجتماعی پزشکان انجام می‌شود که امید است مسئولین و پزشکان زیادی با استقبال از این طرح و برنامه‌ها به منظور اجرای فرهنگ جهادی و ترویج آن حمایت‌های خود را داشته باشند تا جامعه‌ای سالم و با بهره‌وری بالا از پرسنل و کارگران زحمتکش ادارات و مراکز صنعتی داشته باشیم.

گفتنی است پرفسور عصمت مدیر عامل بیمارستان رامتین از خیرین جهادی در عرصه پزشکی و فوق تخصص قلب و عروق، متخصص جراح عمومی، متخصص ریه و متخصص پیوند اعضا است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.