×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 47 خبر
فعالیت ۱۳ هزار نیروی خدمات شهری در زمان بارش‌ باران و برف در پایتخت

به گزارش  “سیمای اقتصادی”  مانور برف روبی با هدف آمادگی و هماهنگی نیروهای عملیاتی و تجهیزات و ماشین آلات در فصل بارندگی جهت تسهیل تردد شهروندان با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌ زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، علی‌محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران و حمید جوانی شهردار منطقه ۳ در ستاد برف روبی منطقه ۳ برگزار شد.

?در این مراسم حسین نظری گفت: ان شاءالله امسال مشمول بارش رحمت الهی باشیم و این مانور در راستای آمادگی برای بارش‌ برف و باران تدارک دیده شده است.

?وی با بیان اینکه شهرداری تهران برنامه ریزی خود را بارش‌های فصل‌های پاییز و زمستان انجام داده است، گفت: شهرداری تهران تسهیل‌گیری در تردد در معابر، بزرگراه‌ها و بوستان‌ها را در این ایام در دستور کاری خود قرار داده است.

?معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با بیان اینکه ستاد برف روبی در ۲۲ منطقه شهرداری تشکیل شده است، افزود: در هر منطقه ستادهای برف روبی زیر نظر شهردار منطقه فعالیت می‌کنند و با توجه به امکانات، تجهیزات، ماشین آلات مربوط به برف روبی این اقلام توسط شهردار منطقه در بین نواحی مناطق توزیع می‌شود.

?نظری با اشاره به کارگیری ۱۳ هزار نیروی خدمات شهری در زمان بارش‌ باران و برف در پایتخت گفت: در کنار این تعداد نیرو، ۱۶ هزار نفر نیز به عنوان نیروی فضای سبز فعالیت می‌کنند.

?وی همچنین از برگزاری مانور بزرگ برف روبی در روز یکشنبه هفته آینده خبر داد و گفت: این مانور برای شهر تهران است تا با آمادگی کاملی را برای بارش‌های باران و برف داشته باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.