- نویسنده : رویداد آنلاین
- 13 دسامبر 2022
- کد خبر 39218
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش “سیمای اقتصادی” سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان با بیان اینکه رئیس شعبه موفق فردی است که ناظر بر عملکرد همکاران باشد، خاطرنشان کرد : اهداف کارکنان باید با اهداف بانک همسو و یکسان باشند و اگر مسئولی بتواند با ابزارهای مختلف از جمله تشویق کارکنان خود را به این سمت و سو هدایت کند، فردی مؤثر محسوب میشود.
سلیم بهرامی معتقد است با سرعت در تشخیص و اعمال تغییرات و تثبیت رفتار جدید، باید شتاب بانک را افزایش داد و خاطر نشان کرد: ایجاد احساس تعلق و وفاداری سازمانی بین همکاران جوان به عنوان اولویت برتر رؤسای شعب و یکی از رسالت های حضور معنوی ما در این مجموعه است.
https://simayeeghtesadi.ir/?p=39218