×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
لزوم بهره برداری از پروژه های خدمات شهری براساس زمانبندی تعیین شده

به گزارش  “سیمای اقتصادی”   جلسه شورای مدیران حوزه خدمات شهری با حضور حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، مختاری مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز، جعفری مدیرکل امور خدمات شهری، عنقایی مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری امور خدمات شهری، صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی، بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی، محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی، رنجبریان مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان، تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)، حلیا سادات حسینی شکرابی سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران، عباس نژاد رئیس دفتر مرکزی حراست معاونت خدمات شهری، صفی خانی معاون سازمان بازرسی در حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، مشاوران و مدیران ارشد این معاونت با محوریت بررسی پروژه های حوزه خدمات شهری و نگاهی به برنامه چهارم (براساس چشم انداز طرح جامع شهر تهران)، عصر دیروز دوشنبه ۲۱آذرماه در ساختمان سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار شد.

  ?در این جلسه نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران پس از استماع گزارشاتی پیرامون پروژه های حوزه خدمات شهری و چشم اندازهای ماموریت خدمات شهری و محیط زیست در برنامه چهارم (براساس چشم انداز طرح جامع شهر تهران)، گفت: همواره کارآمدی، همدلی و همگرایی را سرلوحه امور خود قرار دهید و انتظار داریم در این مسیر با نوآوری و ایجاد تحول در انجام امور شاهد تحولات نوینی در موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری در سطح شهر تهران باشیم .

?نظری در ادامه افزود: در راستای تحقق تمامی برنامه ها مطابق و براساس اهداف راهبردی و ماموریت ها و سیاست های تعیین شده در حوزه خدمات شهری گام بردارید.

?وی کارمحوری را اصل مترقی خواند و گفت: بی شک توفیق و موفقیت انسان ها در کار محوری است. بنابراین با رویکرد کار محوری کارها را به جلو ببرید و اخلاقمداری سرلوحه تمامی امور قرار گیرد.

?نظری تاکید کرد: با برنامه محوری اولویت هایتان را مشخص کنید و مطابق با آنها رو به جلو حرکت کنید تا به نتایج مطلوبی که مورد نظر است، دست یابیم.

  ?وی در ادامه بر انطباق پیشرفت پروژه ها بر روی سامانه کنترل پروژه ها تاکید کرد و گفت: پیشرفت های فیزیکی و ریالی قطعی پروژه ها باید براساس زمانبندی تعیین شده انجام شود و برای تحقق این امر از هیچ کوششی فروگذار نکنید.

?معاون شهردار تهران بر تحول گرایی در تمامی امور حوزه خدمات شهری تاکید کرد و گفت: برای ایجاد روحیه نشاط و شادابی در سطح شهر سعی شود تا با استفاده از ایده ها و پیشنهادات نوین و کارشناسانه تحولات خوبی را برای شهروندان عزیزمان رقم بزنیم.

 ?وی بر ارائه مستمر گزارش عملکرد حوزه ها تاکید کرد و گفت: بر اساس اولویت بندی های صورت گرفته در حوزه خود عمل کنید و این مجموعه اقدامات باید منجر به نتایج خوبی شود.

?معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در ادامه بر ضرورت و اهمیت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: در راستای پیشبرد بهتر امور از مشارکت و ظرفیت بخش خصوصی استفاده کافی و وافی گردد.

?گفتنی است در جریان این جلسه هر یک از مدیران عامل به تشریح جزئیات فعالیت ها و اقدامات و نیز پروژه های مهمی که تا پایان امسال و در نهایت سال بعد افتتاح خواهند شد، پرداختند.

?لازم به ذکر است در این جلسه گزارشاتی پیرامون موضوعاتی چون کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد مجموعه خدمات شهری، اعتبار ابلاغی- عملکرد اعتبارات، رتبه بندی ها براساس پیشرفت ریالی و فیزیکی پروژه ها، توسعه ۱۵۰۰هکتاری کمربند سبز پیرامون شهر تهران در سال ۱۴۰۱، افتتاح بوستان مادر و کودک، احیا و تملک باغات با اولویت مناطق دارای کمبود فضای سبز، مناسب سازی بوستان ها برای استفاده معلولین و توانیابان، احداث ایستگاه های جدید آتش نشانی در سطح شهر، بهسازی قطعه ۵۰، افتتاح درمانگاه بهشت زهرا(س) و بازسازی و ساماندهی آرامستان های تاریخی و ارزشمند ری-  تهران و شمیران، اورهال پل های مکانیزه، ساخت بیش از ۵۰چشمه سرویس بهداشتی و…، ساماندهی میدان محمدیه، وحدت اسلامی و….، ساخت بازارهای جدید میوه و تره بار در سطح شهر تهران، راه اندازی پمپ بنزین تک نازل و… مطرح و در خصوص آنها بحث و تبادل نظر شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.