×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
دکتر احمدی صدر: رود دره فرحزاد تبدیل به یکی از بزرگ ترین اماکن تفریحی و توریستی برای شهروندان تهرانی خواهد شد

به گزارش  “سیمای اقتصادی”  در این بازدید ابتدا دکتر احمدی صدر دبیر قرارگاه اجتماعی شهر تهران صحبت هایی را پیرامون آخرین موضوعات اجتماعی در رود دره فرحزاد مطرح کرد.

دکتر احمدی صدر در ابتدای جلسه گفت : دره فرحزاد به همت قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران و هم افزایی همه اعضاء امروز پس از سالیان سال، عاری از معتادان متجاهر شده و یکی از مشکلات بزرگ مردم در این منطقه مرتفع گردیده است اما لازم است با مشارکت و همیاری و هم افزایی هرچه بیشتر سایر معاونت های شهرداری تهران، این رود دره تبدیل به یکی از بزرگترین اماکن تفریحی و توریستی و نشاط افرین برای شهروندان تهرانی و میهمانان عزیزمان از سراسر کشور باشد .

سپس شهرداران مناطق ۲ و ۵ پیرامون آخرین وضعیت ساماندهی طرح روددره توضیحاتی را ارایه دادند. دکتر جاوید معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران نیز راهکارهایی را پیرامون حل برخی مشکلات حقوقی طرح رو داره فرحزاد مطرح کردند و تماس هایی را برای حل برخی از مشکلات موجود با برخی تنی چند ازمسئولین حوزه شهری و اجتماعی انجام دادند.

دکتر توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات صورت گرفته برای ساماندهی طرح رو دره فرحزاد، نکات مورد نظر خود را اعلام و بر ضرورت سرعت بخشیدن به اجرای این طرح تاکید کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.