×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بررسی و آسیب شناسی وضعیت نگهداشت شهر در منطقه ۱۱ 

به گزارش  “سیمای اقتصادی”  حسین نظری در جلسه نظارت ستادی از شهرداری منطقه ۱۱ که با حضور سید محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱، مختاری مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز، جعفری مدیرکل امور خدمات شهری، بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل،حلیا سادات حسینی سرپرست اداره کل محیط زیست، رنجبریان مديرعامل شركت شهربان و حريم بان، صفی خانی معاون سازمان بازرسی در حوزه خدمات شهری و محیط زیست ، مهرابی معاون خدمات شهری منطقه۱۱، شهرداران نواحی این منطقه، مشاوران و مدیران ارشد این معاونت به بررسی وضعیت نگهداشت شهر در این منطقه پرداختند.

نظری در این نشست ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت «سردار دلها» حاج قاسم سلیمانی گفت: ما به تاسی از این شهید بزرگوار هیچ شانی را بالاتر از خدمتگزاری به مردم برای خود قائل نیستیم.

وی پس از ارائه گزارشاتی در خصوص وضعیت نگهداشت شهر در این منطقه، گفت: هدف از برگزاری چنین جلسات و بازدیدهایی تلاش در راستای ارتقاء و بهبود سطح نگهداشت شهر در مناطق ۲۲گانه شهر تهران و آسیب شناسی شرایط موجود است؛ بنابراین با احصاء مباحث و مشکلات موجود و پیگیری های مستمر، خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه دهید.

نظری در ادامه سخنان خود، کارمحوری را اصل مترقی خواند و گفت: بی شک توفیق و موفقیت انسان ها در کار محوری است؛ بنابراین با چنین رویکرد و انگیزه بسیار بالا این اصل را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهید و به خدمات رسانی به شهر و شهروندان بپردازید.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران بر بازدیدهای مستمر از سطح نواحی تاکید کرد و گفت: یکی از اقدامات خوب این منطقه راه اندازی «پویش قدم به قدم» در محلات است که با اجرای این طرح پس از دریافت نقطه نظرات شهروندان و احصاء موارد، موضوعات و نیز مشاهدات میدانی به رفع آنها در کمترین زمان ممکن خواهند پرداخت.

نظری در ادامه به امکانات و تجهیزات خوب این منطقه در خصوص برف روبی اشاره کرد و گفت: براساس پیش بینی سازمان هواشناسی بارش هایی در پیش رو خواهد بود، بنابراین آمادگی های لازم را در این خصوص داشته باشید.

وی در پایان با تاکید بر این که شهرداری تهران یک ارگان پویا، زنده و خدمتگزار است، افزود: خدمات شهری حوزه بسیار وسیع، پرمشغله و دارای وظایف و خدمات مختلفی است؛ انشالله با همدلی، هم افزایی، تشریک مساعی و پیگیری های مستمر تمامی موضوعات در حوزه خدمات شهری را جهت رفاه حال شهروندان و کسب رضایتمندی حداکثری آنان حل و فصل خواهیم کرد.

لازم به ذکر است در این جلسه سید محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ و مهرابی معاون خدمات شهری این منطقه به ارائه گزارشاتی پیرامون مسائل و مشکلات موجود در حوزه خدمات شهری این منطقه پرداختند و انتظارات و خواسته های خود را پیرامون موضوعاتی چون ایمن سازی و بازپیرایی فضای سبز بوستان های سطح این منطقه، تابلوهای زیباسازی و… بیان کردند و در ادامه مهندس نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران دستوراتی را پیرامون موضوعات مطروحه صادر کرد.

گفتنی است؛ حسین نظری، معاون خدمات شهری شهرداری تهران و هیات همراه ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام آرمیده در بوستان دامپزشک در بازدیدی چند ساعته از نقاطی چون بازار میوه و تره بار فروزش، پروژه پلازای میدان رازی( کار مشترک منطقه و شرکت ساماندهی در راستای ساماندهی تعمیرکاران موتورسیکلت)، تملک زمین ۱۰۰۰ متری و تبدیل آن به بوستان (بوستان مافی) در محله فاقد بوستان این منطقه،رفع فضای بی دفاع شهری در خیابان انبار نفت و تبدیل آن به پسماند مارکت و… بازدید و در جریان عملکرد، اقدامات و برنامه های پیش روی این معاونت قرار گرفتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.