×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
غرب تهران نیازمند گسترش خط مترو است

به گزارش  “سیمای اقتصادی”   سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: منطقه۹ به واسطه شهرک های اقماری و ورودی های متعدد با حجم بالای ترافیک روبروست.

او افزود: رفع گره ترافیکی در غرب پایتخت به خصوص در محدوده میدان فتح با اجرای پروژه ادامه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) میسر می شود.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: در همین راستا و با پی گیری های انجام شده در دومین شنبه های امید و افتخار کلنگ عملیات اجرایی این پروژه فرا منطقه ای توسط شهردار تهران به زمین زده شد.

مرتضوی در ادامه توضیح داد: از دیگر مواردی که به منظور تسهیل در تردد در غرب پایتخت به خصوص شهروندان   محلات ناحیه دو در دسترسی راحت به سیستم حمل و نقل عمومی مورد نیاز است اتصال خط مترو به این قسمت از شهر تهران است که پیشنهاد اولیه آن با موافقت مدیریت ارشد شهری همراه بود و اجرای آن منوط به موافقت وزارت کشور می باشد که امید است در آینده ای نه چندان دور اجرایی شود.

این مقام ارشد شهری در منطقه۹ در خاتمه تاکید کرد: ما به عنوان خادمان مردم در مجموعه شهری سعی داریم تا با حضور در بین شهروندان و ارتباط چهره به چهره، گوش شنوایی باشیم برای شنیدن مشکلات مردم تا نسبت به حل و فصل موارد مرتبط در حد توان خود قدم برداریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.