×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
هم‌افزایی مدیریت شهری با جامعه پزشکی در ارتقای سلامت شهروندی

به گزارش سیمای اقتصادی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی در این نشست که صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران و جمعی از پزشکان حضور داشتند گفت: از دیدگاه اسلام پزشک و فعالیت حرفه ای طبیب از جایگاه و مرتبه رفیع و قداست خاصی برخوردار است، آن‌چنان که احیای جانی برابر با حیات همه جان هاست.

وی افزود:جهادگران سلامت و درمان با حماسه آفرینی‌ها در دوران دفاع مقدس و شیوع ویروس کرونا به ما آموختند که انسانیت مهمترین و عظیم ترین صفت بشریت است و می توان با نیکویی و صداقت و راستی و تلاش و وجدان بیدار قدم‌هایی را پیمود که به هیچ‌وجه قابل قیاس با مسایل دنیوی نیست و این موضوع بسیار قابل توجه و احترام است.

صالحی گفت: منطقه۲ با وجود مراکز بهداشتی و درمانی متعدد و استقرار پزشکان به عنوان منطقه گردشگری و سلامت شناخته شده است و مدیریت شهری تلاش دارد تا درزمینه ارتقای سلامت شهروندی گام بردارد و دراین زمینه تعامل و همکاری خوبی با مراکز حوزه بهداشت و درمان دارد.

حمید صاحب، مدیرکل سلامت شهرداری تهران در ادامه این نشست ضمن قدردانی از تلاش پزشکان گفت: پزشک ضامن سلامت جامعه و امنیت روحی بیماران است که درد جسم را با روح بلند خود، در سایه لطف الهی التیام می‌بخشند و سلامت در آموزه‌های دینی و فرهنگ ایرانی جایگاه خاصی دارد. در این راستا حرفه مقدس پزشکی علاوه بر تندرستی و سلامت جسم، سلامت روح را نیز در برمی‌گیرد.

وی افزود: توجه به نقش فرهنگی و اجتماعی پزشکان موضوعی است که مدیریت شهری نسبت به آن توجه ویژه ای دارد و همواره بر افزایش دانش شهروندان در مراقبت از سلامت جسمانی و روانی تاکید دارد.

همچنین؛ دراین نشست که به مناسبت گرامیداشت روز پزشک برگزار شد از پزشکان منطقه تقدیر شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.