×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تمهیدات ترافیکی ایام بازگشایی مراکز تحصیلی پیش‌بینی شد

به گزارش سیمای اقتصادی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، محمد حسین کریمی، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه گفت: با توجه افزایش حجم تردد عابران پیاده و همچنین خودروها همزمان با ایام بازگشایی مراکز آموزشی که موجب افزایش حجم ترافیک می شود، در صدد پیش بینی تمهیدات لازم برای روانسازی تردد و کاهش مشکلات ترافیکی در بزرگراه ها و معابر منطقه هستیم.

کریمی همکاری پلیس با مدیریت شهری را ارزشمند برشمرد و افزود: روانسازی تردد و تسهیل در عبور و مرورهمراه با آرامش شهروندان از اهداف مشترک مدیریت شهری و پلیس راهور است و امید می رود با برنامه ریزی صورت گرفته این اهداف پیش بینی شده محقق شود.

وی بابیان اینکه ایمن سازی و مناسب سازی معابر منتهی به مدارس در دستور کار قرار گرفته است گفت: در این طرح مراکز آموزشی تاثیر گذار در ترافیک معابر اصلی شناسایی و برنامه عملیاتی برای کنترل و نظارت بر ترافیک معابر منتهی به این مراکز آموزشی و مدارس اجرا می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه، افزود: با توجه به افزایش تقاضای سفر همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی، تمهیدات لازم برای آمادگی هرچه بیشتر ناوگان حمل و نقل عمومی جهت سرویس رسانی مطلوب به شهروندان ومدیریت سفر و نیز کاهش زمان انتظار در پایانه ها و ایستگاه‌های تاکسی پیش بینی شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.