×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
اجرای ویژه برنامه های روز جهانی بدون خودرو در منطقه ۱۹

به گزارش سیمای اقتصادی به نقل ازگزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه گفت: همزمان با ۳۱ شهریور مصادف با روز جهانی بدون خودرو و به منظور ایجاد محیطی شاد و مفرح در آستانه سال تحصیلی جدید این رویداد با رعایت ملاحظات ایمنی با بهره‌مندی از تمام امکانات تفریحی، فراغتی، برنامه‌های نمایشی و موسیقی، مسابقه دوچرخه سواری و … توسط معاونت حمل و نقل ترافیک و با مشارکت سایر حوزه ها برگزار می شود.

او افزود: در این روز فرصتی مغتنم فراهم می شود تا فرهنگ دوچرخه سواری و پیاده روی ترویج داده شود تا شهروندان تشویق شوند برای سفرهای شهری خود از وسایل نقلیه‌ عمومی استفاده کنند.

فرهادی تصریح کرد: رویداد روز جهانی بدون خودور از ساعت ۱۶ الی ۱۸ روز جمعه ۳۱ شهریور در محله عبدل آباد خیابان مکتب العباس (ع) برگزار خواهد شد که برنامه ها و مسابقات شاد و متنوعی از قبیل دوچرخه سواری، حرکات نمایشی با دوچرخه، طناب کشی، دارت و بازی های گروهی نظیر فوتبال گل کوچک، بدمینتون،فوتبال دستی،تنیس روی میز، ارائه خدمات سلامت محور، برپایی میز خدمت و ارائه خدمات آموزشی محیط زیستی با حضورسفیران ترافیک، خانواده ها، مادر وکودک وگروه های مختلف سنی کودکان و نوجوانان همراه با اهداء جوایز برپا می شود.

به گفته این مسئول برای ترغیب شهروندان به مشارکت در رویداد روز جهانی بدون خودرو، اطلاع رسانی از طریق نصب بنر در معابر و تبلیغ در صفحات مجازی انجام شده است.

براساس این گزارش در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد نظافت و پاکسازی، هرس و بازپیرایی فضای سبز ، رنگ آمیزی المان های شهری ، نصب اسپیس برای اجرای مراسم شاد و موزیکال ویژه شهروندان، آماده سازی غرف آموزشی،خط کشی خیابان مکتب العباس (ع) به منظور اجرای بازی های بومی و محلی انجام شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.