×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر
اهتمام مدیریت شهری منطقه ۵ بر روان بودن ترافیک معابر در روزهای آغازین بازگشایی مدارس

به گزارش سیمای اقتصادی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، احسان شریفی شهردار این منطقه گفت: ۴ پایانه اصلی اتوبوسرانی در منطقه ۵ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، میدان صادقیه، میدان آزادی و تیراژه وجود دارد. برای سال تحصیلی جدید ۱۵ خط اکسپرس از آزادی به دانشگاه علوم تحقیقات و برعکس ایجاد شد و فواصل ایستگاه ها را برای تسهیل تردد دانشجویان کم کردیم.

وی افزود : در این منطقه پایانه های تاکسیرانی جنت آباد و سازمان آب هم واقع شده است و در این روزهای پر ترافیک اقدام به شیفت بندی ناظرین و تاکسی جایگزین شده است تا شهروندان با کمبود تاکسی مواجه نشوند.

شریفی با اشاره به اهتمام مدیریت شهری منطقه به تسهیل در امر تردد گفت: تا کنون حدود ۴۰۰ تن آسفالت ریزی در معابر منتهی به مدارس ، ۱۴۸ نصب تابلوی افقی و عمودی صورت پذیرفته است.

وی بیان کرد: در سال گذشته تا کنون، ۲۰۰ نقطه حادثه خیز اصلاح هندسی شده است و در امر کاهش مخاطرات ترافیکی، عملکرد برتری داشتیم.

شهردار منطقه ۵ در خاتمه گفت: آرام سازی معابر نزدیک به مدارس پرجمعیت مورد تاکید مدیریت شهری است و در این خصوص با پلیس راهور و آموزش پرورش جلساتی برگزار شده و هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.