×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
ویژه برنامه‌های هفته وحدت در مترو تهران

به گزارش سیمای اقتصادی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، سید محمد نقیب ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت گفت: به منظور فراهم‌کردن لحظاتی شاد برای مسافران متروی تهران، گروه‌های موسیقی از استان‌های آذربایجان شرقی، گلستان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و جنوبی، گیلان، چهارمحال‌وبختیاری، فارس، مازندران و تهران در ایستگاه‌های منتخب مترو به اجرای موسیقی نواحی و فولکلور اقوام ایرانی می‌پردازند.

وی در ادامه با اشاره به ایستگاه‌های محل برگزاری این برنامه گفت: ده ایستگاه متروی شهید بهشتی، قلهک، امام خمینی (ره)، دروازه‌دولت، میدان آزادی، تئاتر شهر، میدان صنعت، شادمان، ابن‌سینا و ایوان انتظار ایستگاه میدان حضرت ولیعصر (عج) میزبان مسافران شهر زیرزمینی در اجرای هنرمندان عرصه موسیقی اقوام مختلف هستند.

نقیب تصریح کرد: هم‌زمان با فرارسیدن هفته وحدت و به منظور هم‌افزایی و ایجاد وحدت و همدلی گروه‌های سرود نوجوانان با همکاری گروه مشکات اقدام به اجرای سرود در ایستگاه‌های منتخب مترو تهران می‌کنند.

وی افزود: اجرای نمایش پرفورمنس، فضاسازی محیطی، تولید ویدئوموشن و اکران نمایشگاه‌های عکس در ایستگاه‌ها و نمایشگر سکوها با موضوع هفته وحدت از اقدامات دیگر معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران خواهد بود.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران عنوان کرد: به همین مناسبت پویش “ریحانگی” و “آیات رویش” با رویکرد عفاف و حجاب در ایستگاه‌های شهید نواب صفوی، بهارستان، شهید بهشتی، ابن‌سینا، شهرری، میدان شهدا و فرهنگسرا برگزار می‌گردد.

گفتنی است، ویژه برنامه‌های هفته وحدت در مترو تهران تا ۱۲ مهرماه ۱۴۰۲ و از ساعت ۹ الی ۱۸ در ایستگاه‌های منتخب برگزار می‌گردد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.