×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شمارش معکوس بهره‌برداری از ساختمان اسکان کارگری در منطقه ۴

به گزارش سیمای اقتصادی به نقل از روابط عمومی منطقه ۴ ” علی اصغر کمالی زاده ” گفت: عملیات عمرانی در ساختمان اسکان کارگری نواحی ۳ و۷ ، در قالب اجرای سقف کاذب، رنگ آمیزی، نقاشی ، اجرای کاشی و سرامیک داخل و نازک کاری ساختمان پایان یافته و با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی در چهارراه استقلال آماده بهره برداری می باشد.

وی با بیان اینکه کارگران حوزه خدمات شهری از ارکان اصلی عرصه خدمت رسانی به شهر و شهروندان با حوزه نگهداشت شهر هستند، عنوان کرد: به منظور تامین شرایط رفاهی، بهداشتی، اقتصادی و اجتماعی کارگران عملیات احداث ساختمان اسکان کارگران نواحی ۳ و ۷ به مساحت ۲۱۰۰ متر مربع در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به اینکه ساختمان های اسکان کارگری دارای تمامی ضوابط ایمنی و بهداشتی هستند افزود: این ساختمان در ۳ طبقه با سازه بتنی با امکانات رفاهی و بهداشتی نظیر سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه در هرطبقه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اتاق بهداشت به همراه مسئول بهداشت و چکاب ماهانه، رختکن، اتاق شستشوی لباس کارگران، استراحتگاه و تهویه برای ۲۵۰ نفر از کارگران منطقه پیش بینی شده است.

کمالی زاده همچنین از آغاز احداث اسکان کارگری باغ پرندگان خبر داد و گفت: ساختمان اسکان کارگری باغ پرندگان به مساحت ۲۴۰ متر مربع در ۲ طبقه آغاز شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.