×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استعدادیابی و توانمندسازی از اولین گام های ما در این راستا به شمار می رود. در تهران ۳۲ مرحله جمع آوری کودکان کار انجام شده و امروز می بینیم که تعداد این کودکان بیشتر از پنج سال قبل است.

احمدی صدر با اعلام اینکه ۳۴ مدرسه برای کودکان کار راه اندازی شده است، گفت: بیش از هفت هزار کودک کار در این مدارس تحصیل می کنند و مسائل تربیتی، مذهبی و فرهنگی در این مدارس به آنها آموزش داده می شود.

🔻وی با تأکید بر انجام اقدامات سلبی و جمع آوری سرشبکه های کودکان کار، تصریح کرد: هشدار میدانی به کودکان کار نیز در همین راستا انجام می شود و در بخش ایجابی نیز استعدادیابی کودکان انجام می شود.

🔻مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه به دنبال تخصصی کردن مدارس کودکان کار هستیم، اظهار کرد: تمام امکانات شهرداری برای کودکان کار در نظر گرفته شده و مدرسینی از دانشگاه ها و مدارس دعوت شدند که به این افراد آموزش دهند و از سویی دیگر خانواده های این کودکان نیز مورد توجه قرار بگیرند.

🔻وی ادامه داد: ما سه طرح را به عنوان طرح پیشنهادی کارآفرینی در نظر گرفته ایم که به آسیب دیدگان اجتماعی و افراد در معرض آسیب اختصاص دارد که در همین راستا امروز بیش از ۸۰۰ نفر کارآفرین آموزش دیده اند و ۶۰۰ مرکز در تهران به تولید می پردازند که کلانشهرهای کشور به سامانه ۱۳۷ متصل شده است تا از ظرفیت های مشاوره کسب و کار، مشاغل خانگی، بازاریابی و فروش محصولات استفاده کنند.

🔻احمدی صدر با اشاره به اجرای طرح «کریمه» برای زنان سرپرست خانوار و آسیب دیدگان اجتماعی، گفت: طرح ها و پیشنهاداتی که در کلانشهر تهران آزموده شده و رو به جلو رفته می تواند از ظرفیت نخبگان کلانشهرها نیز بهره مند شود تا توسعه یابد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.