×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تقدیر از مدیرعامل سازمان نوسازی و دبیر ستاد بازآفرینی کلانشهر تهران

به گزارش سیمای اقتصادی و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، در جلسه مشترک ستاد بازآفرینی و شورای مسکن استان تهران که با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران، محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی، اعضاء شورای مسکن استان تهران و جمعی دیگر از مسئولین ذیربط برگزار شد، از زحمات و تلاش های مهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران و دبیرستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران برای تحقق اهداف و سیاست های بازآفرینی پایتخت با اهدا لوحی، تقدیر و تشکر شد.
در بخشی از متن این لوح تقدیر آمده است؛
جناب آقای سید مهدی هدایت؛ خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توفیق بزرگی است که پروردگار به خادمان صدیق و تلاشگر عرصه های خدمتگزاری عطا فرموده تا با تعهد و تلاش های خود در راه اعتلای آرمانهای میهن اسلامی به وظایف محوله خود عمل نموده و به عنوان شکرانه نعمت در مسیر جلب رضایت خداوند متعال گام های استواری بردارند.
از تلاش های مجدانه شما در تحقق اهداف و سیاست های اجرای طرح های بازآفرینی محدوده ها و محلات ناکارآمد و هدف بازآفرینی شهری در قالب فعالیت ستاد بازآفرینی استان در سال ۱۴۰۱ تقدیر می گردد. امید آنکه در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) بیش از پیش موفق و مؤید باشید.
علیرضا فخاری، استاندار و رئیس ستاد بازآفرینی شهری استان تهران/ محمد آئینی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.