×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ارتقای ایمنی پل‌های عابر پیاده منطقه ۱۹ در محور بزرگراه آزادگان

به گزارش سیمای اقتصادی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی اظهار کرد: به منظور نگهداشت شهر، رسیدگی به وضعیت پل های عابر پیاده، بهبود وضعیت تردد عابران و ارتقا ایمنی شهروندان، نگهداری و بهسازی پل‌های عابر پیاده به طور ویژه در بزرگراه های مواصلاتی در دستور کار اداره زیبا سازی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه قرار گرفت.
شهردار منطقه ۱۹ بیان کرد: با توجه به پر تردد بودن پل های عابر پیاده در بزرگراه آزادگان دو پل در این محور محدوده میدان مرکزی میوه و تره بار با اجرای اقداماتی چون ترمیم نرده ها، جمع آوری پله های فرسوده و جایگزینی پله های جدید، حذف زوائد فیزیکی و نازیبایی های بصری به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان ایمن سازی شد.

فرهادی بر استفاده ۱۵۰۰ کیلوگرم آهن برای ترمیم پله ها، نرده و حفاظ های این دو پل در بزرگراه آزادگان محدوده میدان مرکزی میوه و تره بار تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت و کارایی پل‌های عابر پیاده برای کودکان و افراد کم توان خاطر نشان کرد: با حضور میدانی مدیران منطقه بازدیدی از سایر پل‌های عابر پیاده انجام شده است و رفع عیب و نواقص احتمالی در اسرع وقت در دستور کار قرار دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.