×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳ آذر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 23 November , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 44 خبر
مسئله این است ارزان فروشی یا ارائه خدمات مناسب

اما نکته نگران کننده ضریب خسارت صنعت در این رشته است که در سال ۱۴۰۰ بر اساس آمار رسمی بیمه مرکزی معادل ۱۱۳ درصد بوده و متاسفانه این شاخص در برخی شرکت‌های بیمه تا ۱۴۵ درصد نیز محاسبه شده است.

در این میان شرکت بیمه آسماری توانسته است با وجود اینکه سهم بسزایی از پورتفوی خود را از فروش بیمه‌های درمان انفرادی حاصل نموده است، بهترین عملکرد را از حیث ضریب خسارت در صنعت بیمه داشته باشد و تنها شرکتی بوده که نصاب مقرر در ماده ۶ آیین نامه شماره ۹۴ شورای عالی بیمه را رعایت نموده است.

شاید بتوان مهم‌ترین عامل تاثیرگذار در این دستاورد را در سیاست این شرکت مبنی بر نفوذ به بازار از طریق خدمات مناسب و نه ارزان فروشی دانست.

نکته قابل تامل دیگر رفتار مشتریان بالقوه در انتخاب بیمه‌گر خود می‌باشد چرا که مشتریان این شرکت دریافت خدمات مناسب را به بهای حق بیمه بالاتر پرداخت نموده‌اند و نسبت تمدیدی مناسب بیمه نامه‌های صادره نشان از رضایت مشتریان و وفاداری ایشان به بیمه‌گر خود می‌باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.