×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تحول هوشمند، آینده نگر و کیفیت آفرین

متن کامل پیام به شرح زیر است:
“تحول هوشمند، آینده نگر و کیفیت آفرین” کیفیت ثمره برنامه ریزی صحیح، تلاش هدفمند، بکارگیری فناوری و بهبود مستمرخلاقانه است. دنیای بی انتهای کیفیت بدست نخبگان، صنعت گران، تولید کنندگان و اصحاب کسب و کاری فتح می گردد که نگاه راهبردی و تحول گرا را به معنی قانع نبودن به وضع موجود و غافل نبودن از ایجاد مطلوبیت، سرلوحه خود قرار داده اند.
در این عرصه سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان راهبر نظام کیفیت کشور ومدعی العموم کیفیت در دولت مردمی سیزدهم و در دوران تحولی خود، کیفیت را حاصل تلاشهای جمعی همه ارکان و بازیگران خانواده بزرگ استاندارد می داند و باور دارد کیفیت با همت اصحاب تولید کالا و خدمات، خبرگان، بازرگانان، متخصصین، نهادهای وفادارهمکار و همه دیگر ذینفعان ایجاد می گردد.
نامگذاری سال ۱۴۰۲ توسط مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به عنوان « مهار تورم و رشد تولید » نشاطی مضاعف در سربازان عرصه کیفیت و ذینفعان ایجاد نمود که با تولید کیفیت محور و عرضه کالا و خدمات مرغوب نه تنها زمینه رضایتمندی مردم عزیز ایران اسلامی را فراهم نمایند بلکه در مهار تورم و بزرگ نمودن مقیاس تولید ناخالص ملی نیز نقش آفرین باشند.
تدوین بسته تحولی بهار خدمت در دولت مردمی با محوریت رشد تولید کیفی، سرعت بخشی به ترخیص کالا ها در زنجیره ی کل ارزش، تدوین استاندارد های جدید به منظور کیفیت بخشی مسیر استاندارد سازی مردمی تنها نمونه ای از این تلاشها است.
اینجانب ضمن گرامیداشت ۱۸ آبانماه روز ملی کیفیت، این مناسبت را بر همه خدمتگزاران عرصه تولید و خدمات کیفیت محور تبریک و تهنیت عرض نموده و باور دارم کیفیت اطمینان بخش و امید آفرین، بدست توانمند تولید کننده اصیل و صنعت گر شریف ایرانی در کانون گرم و حمایت گر خانواده معظم استاندارد محقق می گردد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.