×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نخستین نمایشگاه فصلی بخش کن در روستای کشار علیا برگزار شد

به گزارش سیمای اقتصادی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی شهردار این منطقه اظهار کرد: با توجه به ظرفیت هایی که در منطقه۲۲ در حوزه گردشگری وجود دارد؛ از یک سو تلاش خواهیم کرد تا با برگزاری چنین جشنواره های مردمی در روستاهای واقع در حریم منطقه ظرفیت و پتانسیل این روستاها را به گردشگران معرفی و از طرفی دیگر برگزاری این جشنواره های فصلی باعث توسعه گردشگری در این منطقه غربی تهران خواهد شد.

وی افزود: در این نمایشگاه که به صورت یک روزه و با حضور علاقمندان برگزار شد؛ ۳۰غرفه برپا شد که از این تعداد ۱۵ غرفه برای عرضه محصولات زنان سرپرست خانوار اختصاص داده شد و انواع محصولات باغی، خانگی و صنایع دستی و محصولات دست سازی که به همت مردان و زنان روستاهای بخش کن تهیه شده بود، عرضه شد.

نصرتی اضافه کرد: این اقدام با همکاری بخشداری کن، دهیاری روستای کشار علیا و شهرداری منطقه ۲۲ برگزار شد و برنامه‌های متنوع هنری و آموزشی همراه با مسابقات متنوع برای بازدید کنندگان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: کشار علیا روستایی است که در ۷ کیلومتری شهر تهران قرار دارد و بالغ بر ۱۵۰۰ نفر جمعیت دارد و به دلیل برخورداری از آب و هوای مناسب، محصولات باغی مناسب و متنوع و همچنین مسافت کم تا شهر تهران محل مناسبی برای برگزاری این جشنواره ها خواهد بود.

محمدنژاد سرپرست بخشداری کن نیز در این خصوص خاطرنشان کرد: این نمایشگاه که با هدف کمک به اقتصاد روستا برگزار شد با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد و قرار است که در جشنواره های فصلی در روستاهای بخش کن به صورت مستمر انجام شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.