×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اقدامات گسترده شهرداری منطقه ۵ برای مناسب سازی فضاهای شهری جهت استفاده معلولین

🔻به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی همراه با برخی از معاونین و مدیران شهرداری منطقه ۵ با حضور در بخش های مختلف منطقه در جریان اقداماتی که برای سهولت استفاده و تردد توانیابان و افراد دارای معلولیت در سطح منطقه اجرایی شده قرار گرفتند.
🔻در جریان این بازدید اقدامات مختلف به سمع و نظر شهردار منطقه رسید از جمله در بوستان شقایق (چهرزاد)احداث یک چشمه سرویس بهداشتی مخصوص معلولین ، مرمت مسیر بساوایی، مناسب سازی و همسطح سازی ورودی ها ،نصب تابلو ترافیک و شابلون پارک ویژه معلولین و همچنین ساختمان نواحی یک و شش نیز شاهد بازسازی نما ، روشنایی ها و تاسیسات گرمایشی، رنگ امیزی ، احداث سرویس بهداشتی، تابلو و شابلون ترافیکی پارک ویژه معلولین بود و نصب هندریل و کف پوش های هشدار دهنده در دست اقدام است.
🔻تعریض پیاده رو نفیسی، احداث مسیر بساوایی، همسطح سازی دسترسی معلولین ونصب تابلو ترافیکی نیز در این پیاده رو رقم خورد که شهردار منطقه از این اقدامات نیز بازدید کرد.
🔻احداث پیاده رو آزادی با رعایت تمام ضوابط مناسب سازی، همسطح سازی دریچه ها و احداث مسیر بساوایی دیگر محور مورد بازدید شهردار منطقه و هیات همراه بود.
🔻شریفی همچنین در محور شهران در جریان مرمت مسیر بساوایی، دسترسی پیاده رو به سواره رو، همسطح سازی دریچه ها، رفع انقطاع پیاده رو، لق گیری کف پوش ها، مرمت پل ها و نصب هندریل قرارگرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.