×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افتتاح ۱۱۰ پروژه توسعه محله‌اي در منطقه ۹

به گزارش سیمای اقتصادی ، پرویز سروری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در یکصد و نود و پنجمین جلسه صحن شورا، به طرح «شنبه های امید و افتخار» اشاره و خاطر نشان کرد: روز شنبه گذشته، این طرح به منطقه ۹ رسید. حجم سازندگی ها در این طرح، آنقدر بالاست که شاید رسانه ها از انعکاس همه آنها، جا بمانند.
وی گفت: دیروز در قالب طرح «شنبه های امید و افتخار» افتتاح و بهره برداری از ۱۱۰ پروژه توسعه محله‌ای، شامل ۶۳ پروژه عمرانی، ۲۸ پروژه خدمات شهری و ۹پروژه ترافیکی احداث شده، با اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان در منطقه ۹ به نمایش گذاشته شد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پانزده سال وقفه در پروژه مجتمع فرهنگی، ورزشی پردیس سینمای کوثر، از افتتاح این پروژه در منطقه ۹ و در قالب طرح «شنبه های امید و افتخار» خبر داد و افزود: این مجموعه شامل سه پردیس سینمایی با ظرفیت ۲۸۰ نفر، سالن همایش چند منظوره، سالن ورزش های آبی شامل استخر، سونا، جکوزی ، تالار برگزاری مراسم، سالن برگزاری کلاس های آموزشی می‌باشد.
سروری ضمن تقدیر از مدیران و کارکنان منطقه ۹، با ذکر این نکته که در این منطقه شاهد کمبود سرانه‌ها هستیم و پیش از این، از چنین خدماتی کمتر برخوردار بوده؛ اظهار امیدواری کرد که با افتتاح این ۱۱۰ پروژه، کمبود سرانه ها برطرف شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.