×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امنیت و سهولت در دریافت خدمات بانکی را در “نت بانک سامان” تجربه کنید

به گزارش سیمای اقتصادی ، خدمات درگاه برخط (اینترنتی) بانک سامان که تحت عنوان «نت بانک سامان» شناخته می‌شود، امروزه و با توجه به ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین بر بستر خدمات بانکی برای سهولت انجام امور مشتریان بدون نیاز به مراجعه حضوری – که وقت و زمان زیادی را از مشتریان می‌گیرد و امنیت مالی آنها را به مخاطره می‌اندازد- بیش از پیش مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.با استفاده از نت بانک سامان، مشتریان می‌توانند رمز دوم کارت بانکی خود را آنلاین دریافت کنند و قبوض خود را با استفاده از اینترنت پرداخت کنند. این خدمت امنیت بالایی دارد و از رمز ورود پویا استفاده می‌کند. همچنین، مشتریان می‌توانند سپرده‌ها و سرمایه‌گذاری‌های خود را از طریق نت بانک مدیریت کنند و انتقال وجه مستمر را تنظیم کنند. این خدمت امکان واریز با شناسه به شرکت‌های مختلف را نیز فراهم می‌کند.
نت بانک سامان امکانات دیگری مانند ثبت درخواست معاملات آنی سهام، استفاده از دستیار بانکی، دریافت رمز مجدد و انجام تراکنش‌های بین‌بانکی را نیز فراهم می‌کند. نت بانک سامان، به مشتریان امکان مشاهده موجودی حساب‌ها، تاریخچه تراکنش‌ها حتی بین بانکی و گزارش‌های مالی را با استفاده از تکنولوژی‌های امنیتی هوشمند و پیشرفته برای حفاظت از اطلاعات حساب‌های مشتریان ارائه می‌دهد که به آنها کمک می‌کند مدیریت بهتری از مالی خود داشته باشند.از این طریق، هزینه‌های مرتبط با تراکنش‌های بانکی کمتر می‌شود؛ زیرا نیاز به چاپ چک و مراجعه به دفاتر بانک کاهش می‌یابد.بانک سامان تیم پشتیبانی مشتری حرفه‌ای را برای رفع مشکلات و ارائه راهنمایی‌های لازم در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.
امکانات جدید و هوشمند نت بانک سامان
بانک سامان اخیراً نت بانک جدید خود را راه اندازی کرده است. این نسخه جدید از نت بانک سامان، علاوه بر بهبود فضای کاربری و دسترسی‌ها، خدمات جدیدی را نیز ارائه می‌دهد. این خدمات شامل ثبت درخواست افزودن عقد قرارداد بورسار از طریق اینترنت بانک و سرویس‌های مربوط به عودت چک صیادی است. علاوه بر این، امکانات دیگری مانند نمایش نام تاییدکنندگان کارپوشه در رسید چاپی انتقال وجه کارتابلی، افزایش تعداد رکوردهای هر صفحه در خروجی صورتحساب به فرمت pdf، تعیین ترتیب برای امضا داران در انتقال وجه کارتابلی و پیوست فایل هنگام ثبت انتقال وجه کارتابلی نیز در نت بانک جدید بانک سامان قابل استفاده است.
برای استفاده از نت بانک سامان، فقط اشخاص حقیقی یا حقوقی که در بانک سامان حساب دارند، می‌توانند وارد سامانه شوند. احراز هویت مشتریان با استفاده از کد ملی و شماره تلفن همراه انجام می‌شود. در صورت مفقودی یا سرقت کارت بانکی سامان، مشتریان می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی آن را مسدود کنند.
علاوه بر اشخاص حقیقی، دارندگان حساب بانکی حقوقی نیز می‌توانند از خدمات نت بانک سامان استفاده کنند. این خدمات شامل ثبت یا انتقال چک برای اشخاص حقوقی و همچنین دریافت درگاه پرداخت اینترنتی برای فروشگاه‌های آنلاین است.
بانک سامان با ارائه نسخه جدید نت بانک خود، تلاش کرده است تا تجربه کاربری بهتری را برای مشتریان خود فراهم کند و خدمات متنوعی را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.