×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افتتاح ساختمان راهبران مترو در پايانه شهيد كلاهدوز

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه، مهندس مسعود درستی در آيين افتتاح ساختمان راهبران گفت: روزانه ۲ و نیم میلیون سفر با مترو انجام مي شود و از آغاز بهره برداري مترو تاكنون اين عدد از مرز ۱۱ میلیارد سفر گذر كرده و این اتفاق به همت تمامی همکاران در شرکت بهرره برداری مترو رقم خورده است.

وی با تاکید بر اینکه شأن و جایگاه کارکنان باید مورد توجه قرار گیرد افزود: تأسیس این ساختمان در راستای حفظ شأن راهبران شركت بود و كار بزرگي به شمار مي رود.
درستی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده در تلاش هستیم طی دو سال آينده در حوزه زیر ساخت شرایط را به حد نرمال و استاندارد برسانیم.

در ادامه مراسم معاون پشتيباني شركت بهره برداري مترو با تأکید بر اینکه امروز با اين مديريت شاهد شکستن دیوار مستحکم بین صف و ستاد هستیم گفت: در این مدت شاهد عدم انتصابات خارج از شركت هستیم و تمامی انتصابات از خانواده بهره برداری است و امكانات عادلانه بين كاركنان صف و ستاد برقرار مي شود.
وي در پايان عنوان كرد :‌ در این دوره مدیریت با پرشدن تمام انبارها بعد از ۵ سال و بازگشت ناوگان زمین گیر شده شاهد اتفاقات مثبتی بودیم.

گفتني است، اين ساختمان ۲ طبقه با مساحت بيش از هزار و ۲۰۰ متر مربع، از امكاناتی چون سالن بدنسازي، ‌آشپزخانه، سرويس بهداشتی و اتاق استراحت برخوردار است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.