×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افزایش حس تعلق شهروندان به محلات با اجرای طرح من شهردارم

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲، در این نشست انارکی محمدی با اشاره به اینکه جلب اعتماد مردم در اجرای پروژه های شهری از جمله سرمایه هایی است که مدیران شهری به دنبال آن هستند، گفت: علت اصلی عدم تاثیرگذاری برخی پروژه های شهری این است که شهروندان نقشی در مدیریت شهری برای خود متصور نبوده اند که پروژه من شهردارم فاصله بین مردم ومدیران شهری را کم ، حس تعلق شهروندان به محلات را افزایش داده و در نتیجه تاثیرگذاری اقدامات و پروژه های شهری را بیشتر کرده است.

🔻شهردار منطقه ۱۲ با اشاره به اینکه در نخستین دوره از طرح من شهردارم ۷۱ طرح شهری در منطقه تدوین و اجرایی شد و تاکنون حدود ۶۸ درصد آن اجرایی شده است، گفت: در دومین دوره آن ۱۵۹ پروژه تعریف شده است که در این بازه زمانی محدود نظر سنجی از شهروندان می بایست از همه ظرفیت ها استفاده کرد زیرا بیشتر این پروژه ها مطالبات مردمی را در بر می‌گیرد.

🔻انارکی محمدی اظهار داشت: بارگذاری منطقه ۱۲ در پهنه های Sو M نسبت به پهنه R که در پروژه من شهردارم دارای تنوع وفرآوانی است، بیشتر می باشد.

🔻وی در ادامه منطقه ۱۲ را تهرانی کوچک نامید که همه موضوعات عمرانی، ترافیکی، محیط زیستی، اجتماعی و… شهر تهران را در بردارد و ازین رو می بایست در اجرای پروژه من شهردارم حساسیت بیشتری نسبت به مناطق دیگر داشت.

🔻انارکی محمدی در پایان با اشاره به اینکه فاصله جمعیت روز وشب منطقه ۱۲ زیاد است و جمعیت ساکن نسبت به جمعیت شاغل حساسیت بیشتری به منطقه دارند از مدیران و سفیران طرح درخواست کرد تلاش خود را برای جلب مشارکت جمعیت غیر ساکن نیز بالا ببرند تا شاهد تاثیرگذاری بیشتری در اقدامات شهری باشیم .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.