×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
مشهد، قابلیت تبدیل به بازار تجارت حلال جهان اسلام را دارد

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: می‌توان مشهد را در حوزه زیارت و گردشگری به سمت ارایه خدمات استاندارد و استانداردسازی خدمات پیش برد و آن را الگویی برای سایر نقاط کشور و حتی جهان اسلام قرارداد.
دکتر مهدی اسلام پناه با بیان اینکه مشهد قابلیت‌های بسیاری در حوزه صنایع غذایی و گردشگری سلامت دارد بیان داشت: همه فعالیت های ما در مشهد با تاکید بر استاندارد‌ها در ارایه خدمات، هتل‌داری، مراکز ورزشی و تجهیزات تفریحی، آسانسور و بالابر به این دلیل است که قصد داریم این شهر را به عنوان نمونه‌ای از استاندادسازی زیارت معرفی کنیم.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران در گفت وگو با خبرگزاری صدا و سیما خراسان رضوی افزود: با توجه به پتانسیل این استان در حوزه صنایع غذایی و گردشگری سلامت؛ همچنین برخورداری از شرکت‌های دانش بنیان و فناور در زمینه تدوین استاندارد‌ها و تایید صلاحیت‌های کیفی، می‌تواند نیاز استانهای همجوار را در این نوع خدمات نیز پوشش دهد.
وی با بیان اینکه مشهد دارای محصولات استراتژیک کشاورزی است که قابلیت ظرفیت سازی برای صادرات به کشور‌های فرامنطقه‌ای را دارد؛ خاطرنشان کرد: اخیرا اجازه ورود هزار کانتینر یخچال دار را به کشور داده ایم که می‌تواند در این زمینه بویژه محصولات مربوط به صنایع تبدیلی کاربرد داشته باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.