×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نشست بررسی فرایند اجرایی طرح احصای کالاها برگزار شد

به گزارش سیمای اقتصادی به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در نشست بررسی فرایند اجرایی طرح احصای کالاها که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مدیران استانی برگزار شد. سعید غلامی باغی اظهار کرد: از ابتدای شروع فعالیت هیئت مدیره در دوره جدید، سازمان با موانعی در تعیین تکلیف کالاها بود که در ۱۴ مورد احصا شد و طی ماه های گذشته این موانع برطرف شد.

وی با بیان اینکه اصلی ترین طرحی که باید مورد تاکید مدیران قرار بگیرد طرح احصای کالاها است افزود: در این طرح باید تمام ورودی،خروجی و ارزش کالاها مشخص شود.

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول تاکید کرد: آمارهایی که از سال های گذشته وجود دارد دقیق نیست و خروجی آمار اشتباه قبض انبار موجب می شود آمارهای سازمان دقیق نباشد.

غلامی باغی خاطرنشان کرد: طبق دستور وزیر اموراقتصادی و دارایی این نقص باید برطرف شود و باید به صورت برخط از آمار شرح دقیق ورودی، خروجی و ارزش کالاها مطلع باشیم.

وی بیان کرد: در ۷ استان سامانه سیات راه اندازی شده و این استان ها مکلف هستند به صورت صد درصدی شناسه کالا را اخذ کنند و عدم درج شناسه قابل پذیرش نیست.

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول تصریح کرد: سایر استان ها نیز باید تا زمان راه اندازی سامانه سیات نسبت به اخذ شناسه کالا، راه اندازی دستگاه چاپ لیبل و بارکد و همچنین آموزش به متولی طرح اقدام کنند.

وی از جمله مزایای احصا کالا را، جلوگیری از فساد و کسری کالا، اصلاح نوع و میزان کالا و تحویل دقیق کالا عنوان کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.